به گزارش هنرآنلاین، با توجه به حاشیه های پیش آمده در راستای برگزاری این‌کنسرت در روزهای اخیر، قائم مقام و معاون حقوقی وزیر فرهنگ و ارشاد با دستور شخص وزیر و در پی رفع دغدغه متدینان نسبت به رعایت موازین قانونی و شرعی در اجرای نخست این خواننده حضور دارند.

شب اول کنسرت علیرضا قربانی که قرار بود از ۱۴ اسفند آغاز شود، به دلیل برخی ناهماهنگی ها برگزار نشد و دیشب اولین شب اجرای گروه قربانی در اصفهان است.

باید بیشتر از این ها به هنرمندان اعتماد کنیم

علیرضا قربانی در شروع اجرای امشب خود گفت: «ما به‌عنوان فرزندان این سرزمین، هنجارهای آن را می‌شناسیم و همیشه با نگاه پر از احترام و حرمت به آن‌ها می‌نگریم و سعی می‌کنیم آن‌ها را رعایت کنیم. حرمت همه عزیزانی که در شهر حضور دارند و در آن زندگی می‌کنند و یک سری مقدساتی دارند که برای بعضی‌ها کمرنگ‌تر و پررنگ‌تر است را با نگاه پر از مهر می‌بینیم و به نظرم رسید باید بیشتر از این‌ها به هنرمندان اعتماد بکنیم.»

پس از مشکلات ایجاد شده برای برگزاری این کنسرت، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمد هاشمی قائم مقام وزیر و مهدی سموعی رئیس مرکز روابط عمومی این وزارتخانه را برای نظارت بر برگزاری مناسب و کامل کنسرت علیرضا قربانی به اصفهان اعزام کرده است.