سرویس مد و لباس هنرآنلاین: دومین نمایشگاه مفهومی لباس "دفاع مقدس" با همکارى معاون هنرى وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و کارگروه مد و لباس کشور، 28 بهمن تا چهارم اسفندماه سال جاری در فرهنگسراى نیاوران برگزار می‌شود.

مینا افروزی، مدیر مسئول موسسه هنری یشم و متولی برگزاری این رویداد در حوزه مد ولباس، درباره چند و چون برپایی دومین نمایشگاه مفهومی لباس "دفاع مقدس" به خبرنگار هنرآنلاین گفت: طراحان تا اول بهمن ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را برای حضور در این نمایشگاه به دبیرخانه ارسال کنند.

او تصریح کرد: سطح کیفی و کمی آثاری که تاکنون به دستمان رسیده بسیار درخور و قابل توجه است و با توجه به شناخت و آگاهی هنرمندان از اهداف و رویکردهای برپایی این نمایشگاه، آثار با نگاهی ویژه به روایت‌های مستند، وصیت‌نامه شهیدان، زندگینامه اسرا و مجروحان هشت سال دفاع مقدس و با رویکردی مفهومی به دستمان رسیده است.

افروزی با اشاره به اینکه پیام مستقیم در بیشتر کارها دیده نمی‌شود و نگاه مفهومی به آثار در دومین نمایشگاه لباس دفاع مقدس وجود دارد اظهار داشت: با تکیه بر این سبک و سیاق از آثار، سال گذشته و در راستای برپایی نخستین دوره این نمایشگاه، شاهد بازخوردهای بسیار مثبت از سوی کسانی بودیم که خود در آن سال‌ها پا به عرصه نبرد با دشمن گذاشته بودند و بسیاری از آنها با چشمان گریان از محل نمایشگاه خارج می‌شدند.

نخستین نمایشگاه لباس دفاع مقدس اسفندماه سال گذشته در فرهنگسرای نیاوران برپا شده است.