به گزارش هنرآنلاین، مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور با صدور حکمی محمدرضا هراتی، معاون توسعه کتابخانه و ترویج کتابخوانی را به عنوان دبیر هفته کتاب و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور منصوب کرد.

مشروح متن حکم رمضانی را در ادامه می‌خوانید:

برادر گرامی جناب آقای محمدرضا هراتی

معاون محترم توسعه کتابخانه‌ها و ترویج کتابخوانی

سلام علیکم

کتاب و کتابخوانی از مهم‌ترین ارکان توسعه فرهنگی کشور و تلاش پیوسته برای ارتقای آن، وظیفه همه فرهنگ‌دوستان به‌ویژه مدیران نظام مقدس جمهوری اسلامی است. به جز وظیفه اداری، نگاه فرهنگی و اقبال شایسته سیاست‌گذاران به کتاب، موهبتی الهی است که نشان از کمال روحی و بالندگی انسان‌ها دارد.

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان «دبیر هفته کتاب سال ۱۴۰۲ نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور» منصوب می‌شوید.

امید واثق دارد که با استعانت از خداوند متعال و یاری همکاران خدوم آن معاونت، با همکاری کامل دیگر معاونت‌ها و ادارات‌کل ستادی و استانی و نیز بهره‌گیری شایسته از ظرفیت دستگاه‌های فرهنگی همسو، ضمن طراحی برنامه‌های فرهنگی، هنری و رسانه‌ای اثربخش، متناسب با اقتضائات فرهنگی و ذائقه مخاطبان، با توجه به تقویت جایگاه «کتابخانه عمومی» در این رخداد بزرگ فرهنگی، نسبت به اجرای وزین و شایسته اقدامات نهاد در هفته کتاب، به‌ویژه برگزاری آئین گرامی‌داشت «روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار»، اهتمام به عمل آورده و موفق باشید، ان‌شاءالله.