به گزارش هنر آنلاین ، همزمان با آخرین روز جمعه ماه مبارک رمضان و راهپیمایی بزرگ روز قدس، محفل ادبی شعر «القدس لنا» فردا پنجشنبه ۲۵ فروردین با حضور شاعران برتر کشور برگزار می‌شود. این مراسم توسط فرهنگسرای رسانه و جمعیت دفاع از ملت فلسطین در مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس برگزار می‌شود.

این ویژه برنامه که گردهمایی شاعران متعهد و انقلابی به مناسبت روز جهانی قدس به شمار می‌رود، در قالب سلسله جلسات شب شعر «حضور» است که توسط فرهنگسرای رسانه در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی با حضور شاعران آیینی کشور برگزار می‌شود.

در این مراسم شاعرانی نظیر محمدمهدی عبدالهی، سیده فاطمه موسوی، حسین خزایی، حمید هنرجو، مهرداد مهرابی، حامد فخری‌زاده و عارفه دهقانی حضور داشته و جدیدترین سروده‌های خود را به مردم مظلوم قدس شریف تقدیم می‌کنند. اجرای این مراسم را علیرضا رحیم بصیری برعهده دارد.

آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی به عنوان روز قدس نامگذاری شد تا آزادی‌خواهان از سراسر دنیا یکصدا انزجار خود از رژیم کودک‌کش و غاصب صهیونیستی را در راهپیمایی روز قدس فریاد بزنند.

محفل ادبی شعر «القدس لنا» روز جمعه ۲۵ فروردین مصادف با روز قدس از ساعت ۱۰ تا ۱۱:۳۰ در غرفه جمعیت دفاع از ملت فلسطین، در مسیر راهپیمایی روز قدس، روبه‌روی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.