به گزارش هنرآنلاین بر اساس خبر رسیده، در این مراسم که پیش‌کسوتان و استادان بنام حوزه علوم انسانی چون استاد احمدسمیعی گیلانی، دکتر مقصود فراستخواه، دکتر عباس بازرگان، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی، دکتر سهیلا شهشهانی و دکتر داود فیرحی در آن حضور خواهند داشت ۳ اثر برگزیده و ۱۳ اثر شایسته تقدیر این جشنواره که از بین حدود هزار اثر ارسالی انتخاب شده‌اند، معرفی شده و به پدیدآورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزیران فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد.

امسال هم چون سال قبل، جایزه قلم برتر جشنواره دهخدا به یکی از استادان باسابقه علوم انسانی که آثار وی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بالایی باشد اهدا می‌شود.

دبیرخانه دائمی جشنواره نشان دهخدا در انتشارات علمی و فرهنگی شکل گرفته و شورای سیاست‌گذاری آن متشکل از نمایندگان وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن‌آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، خانه کتاب و انتشارات علمی و فرهنگی است.

آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره "نشان دهخدا" روز سه‌شنبه ۲۹ آبان از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می‌شود.