سرویس سینمایی هنرآنلاین: عزت‌الله رمضانی‌فر بازیگر با سابقه تلویزیون و تئاتر یکی دیگر از مهمانان نمایشگاه مطبوعات بود و از غرفه‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد.

او در خلال این نمایشگاه در مورد جدیدترین فعالیت تلویزیونی خود به هنرآنلاین، گفت: من اخیراً بازی در سریال "علی‌البدل" را به پایان رساندم. گروه ما به مدت سه ماه و نیم در همدان بود و من همه آن مدت را در آن‌جا حضور داشتم. این سریال برای پخش در ایام نوروز از شبکه یک انتخاب شده است.

رمضانی‌فر اضافه کرد: کارگردان این سریال آقای سیروس مقدم، نویسنده و بازیگردان آقای محسن تنابنده و بازیگران آن نیز آقای محسن تنابنده، احمد مهرانفر، مهدی هاشمی، مهدی فخیم‌زاده، حسین محب‌اهری، محمود جعفری، هومن حاج‌عبداللهی و... هستند. قصه این سریال بیشتر مردانه است.

بازیگر پیشکسوت کشورمان در مورد وظیفه رسانه‌ها در قبال هنرمندان گفت: وظیفه رسانه‌ها این است که به هنرمندان کمک کنند. ما چندان اوضاع خوبی نداریم و الآن خیلی از دوستان با سابقه من بی‌کار هستند. خدا و پیغمبری درست نیست که این افراد در خانه بنشینند. مطبوعات باید این اتفاقات را منعکس کنند تا مسئولین از آن آگاه شوند. مسئولین فقط به فکر خودشانند و به فکر مردم نیستند، آن‌ها فقط زمان انتخابات می‌آیند و با همه هنرمندان صحبت می‌کنند ولی وقتی که سر پست‌شان می‌روند، همه چیز فراموش‌شان می‌شود. قشر ما واقعاً قشر بی‌پناهی است و کسی به فکر آن نیست. الآن خیلی از کسانی که سال‌های سال در حوزه بازیگری زحمت کشیده‌اند، اجاره‌نشین هستند و اوضاع خوبی ندارند.

 

عزت‌الله رمضانی‌فر در ادامه گلایه‌هاش چنین اشاره کرد: به من مدرک درجه 1 هنر داده‌اند اما حقوق من ماهانه 150 هزار تومان است، این باعث خجالت و شرمندگی نیست؟ با 150 هزار تومان نمی‌شود دو کیلو گوشت گرفت. در این مملکت یک‌سری از فرط داشتن در حال خفه شدن هستند، در حالی که عده کثیر دیگری از نداری رو به مرگند. این چه عدالت اجتماعی است؟ سابقاً یک کارمند با یک شیفت حقوق به دنبال خوش‌گذرانی و تفریح می‌رفت ولی الآن بازیگرانی وجود دارند که سه شیفت کار می‌کنند و باز هم به مخارج زندگی‌شان نمی‌رسند.

این بازیگر در پایان سخنانش گفت: مطبوعات باید به دولت فشار بیاورند تا دولت به فکر قشر زحمت‌کش بازیگران هم باشد. من حدود 7، 8 کارت اعم از کارت بازیگری، کارت تئاتر و... دارم که اگر این کارت‌ها ارزش دارند، باید روی آن قیمت بگذارند اما چنین نمی‌شود. حرف‌هایی که گفتم باد هواست و کسی به آن گوش نمی‌کند.