سرویس سینمایی هنرآنلاین: جرج کلونی، جک اوکانل و جولیا رابرتز در "هیولای پول" (Money Monster) بازی می‌کنند که یک تریلر متکی بر شخصیت است.

جودی فاستر این فیلم را از روی فیلمنامه‌ای نوشته آلن دی‌فیوره، جیم کوف و جیمی لیندن کارگردانی می‌کند.

کلونی در "هیولای پول" نقش لی گیتس یک چهره تلویزیونی را بازی می‌کند که به واسطه توصیه‌هایش در زمینه سهام به یک فرد مطرح در وال استریت تبدیل شده است.


جودی فاستر و جرج کلونی

وقتی جوانی کارگر به نام کایل بادول (با بازی اوکانل) با توصیه‌ای بد همه پول خانواده‌اش را از دست می‌دهد، لی و تمام برنامه‌اش (که نام فیلم از آن گرفته شده) را در حال اجرای زنده گروگان می‌گیرد و تهدید می‌کند در صورتی که تا پایان وقت، سهام مورد نظر او بالا نرود، لی را می‌کشد. به تدریج تمام دنیا روی این جنون رسانه‌ای متمرکز می‌شود تا مشخص شود جان یک انسان چقدر ارزش دارد. در این حال، لی باید با کمک زنی که تهیه‌کننده برنامه است (با بازی رابرتز)، خود را زنده نگه دارد و همزمان از دروغ‌های مالی پرده بردارد.

از کلونی، فیلم ماجرایی/معمایی "تومارولند" (Tomorrowland) به کارگردانی براد برد، آماده نمایش است که 22 مه (اول خرداد) روانه سینماها می‌شود. او کمدی تاریخی "درود بر سزار!" به کارگردانی جوئل و ایتن کوئن را نیز در مرحله پس از تولید دارد.

اوکانل سال گذشته دو فیلم موفق "71" به کارگردانی یان دیمانژ و "نشکسته" به کارگردانی آنجلینا جولی را روی پرده سینماها داشت.

"هیولای پول" چهارمین تجربه کارگردانی فاستر بعد از فیلم‌های "تیت مرد کوچک" (1991)، "خانه‌ای برای تعطیلات" (1995) و "بیدستر" (2011) است. او در مقام بازیگر دو بار برنده جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است؛ بار اول برای بازی در نقش یک قربانی تجاوز در فیلم "متهم" (1988) و بار دوم برای حضور در نقش یک مامور ویژه در "سکوت بره‌ها" (1991).

فاستر اولین بار در 14 سالگی برای بازی در نقش یک دختر خیابانی در فیلم "راننده تاکسی" نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل زن شد. او برای فیلم "نل" (1994) هم نامزد اسکار بود.