به گزارش هنرآنلاین، آل پاچینو در کتاب خاطراتش که عنوانش «Sonny Boy» است و قرار است ماه اکتبر (مهر) اکران شود، درباره نحوه تربیت و زندگی خود در نیویورک و هالیوود نوشته است.

این بازیگر ۸۳ ساله که برای بازی در فیلم‌های شاخصی مانند سه گانه «پدرخوانده»، «صورت زخمی» و «بوی خوش زن» شناخته می‌شود، در این کتاب از دوران کودکی خود در برانکس جنوبی و نیویورک نوشته است. دبیرستان هنرهای نمایشی، سال‌های شکل‌گیری او در صحنه تئاتر شهر در دهه‌های ۶۰ و ۷۰ و سرانجام وقفه بزرگ او در هالیوود، دیگر مطالب کتاب را تشکیل می‌دهند.

ناشر کتاب «پنگوئن پرس» از این کتاب به‌عنوان خاطرات مردی یاد کرد که چیزی برای ترسیدن و پنهان کردن ندارد؛ تمام نقش‌های بزرگ، همکاری‌های اساسی و روابط مهم و همچنین ازدواج آزاردهنده بین خلاقیت و تجارت در بالاترین سطوح را تجربه کرده است.

پاچینو1

در ادامه بیانیه ناشر آمده است: اما نخ طلایی کتاب روح عشق و هدف است. عشق می‌تواند شما را ناکام بگذارد تا در جاه‌طلبی‌هایتان شکست بخورید و نورهایی که می‌درخشند نیز می‌توانند کم‌رنگ شوند. اما آل پاچینو به اندازه کافی خوش شانس بود که پیش از آنکه به جوایز زمینی فکر کند، عمیقاً عاشق یک کار شد و هرگز از عشق دور نشد. این همه تفاوت او را ایجاد کرده است.

پاچینو پس از اعلام این خبر گفت: من این کتاب را نوشتم تا آنچه را که در زندگی‌ام، دیده‌ام و پشت سر گذاشته‌ام بیان کنم. اندیشیدن در مورد این سفر و آنچه بازیگری به من اجازه انجام آن را داده است و دنیایی که به رویم باز شد، یک تجربه فوق‌العاده شخصی و آشکار بود.