به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط‌عمومی مؤسسه بهمن سبز، هادی اسماعیلی سرپرست زنجیره سینماداری مهر حوزه هنری در حکمی مجتبی بهزادیان، از فعالان سینمایی را به سمت سرپرست پخش و اکران «بهمن سبز» منصوب کرد. پیش ‌از این طباطبایی‌نژاد در این جایگاه فعالیت داشت و به‌زودی در مراسمی با حضور مدیران سینمایی، از تلاش و فعالیت صمیمانه وی تجلیل به عمل خواهد آمد.

مجتبی بهزادیان که فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت است، در سال‌های فعالیت خود در عرصه فرهنگ و هنر، روابط‌عمومی معاونت سینمایی وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی، کارشناسی امور سینمایی و نمایندگی تام‌الاختیار مدیرعامل مؤسسه سینما شهر در پردیس سینمایی هویزه مشهد، مدیریت اجرایی سامانه فروش و اکران سینماهای کشور (سمفا)، مدیریت امور سینمایی استان تهران حوزه هنری و مدیریت سینما فرهنگ را برعهده داشته است. همچنین بهزادیان در دو دوره سی و نهم و چهلم جشنواره فیلم فجر و سی و سومین و سی و چهارمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، عنوان مدیر برگزیده را کسب نموده است.

در بخشی از حکم مدیر «زنجیره سینماداری مهر» ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شایسته و ارزشمند سید علی طباطبایی نژاد، خطاب به مجتبی بهزادیان آمده است:

نظر به توانایی و تجربه ارزشمند جنابعالی، به‌موجب این حکم به سمت سرپرست واحد پخش و اکران زنجیره سینماداری مهر منصوب می‌شوید. اهم وظایف جنابعالی به شرح زیر است:

«افزایش درآمد پخش با اولویت انتخاب آثار انقلابی فاخر و اقتصادی متناسب با زنجیره سینماداری مهر با درنظرگرفتن اهداف سازمان

فعالیت مؤثر در جهت افزایش سهم اکران سیار با توسعه و بهبود ظرفیت پخش سیار باتوجه‌ به ظرفیت‌های استانی سازمان

برنامه‌ریزی منسجم و مؤثر در راستای ارتقای عملکرد پخش رویش با طراحی نسبت صحیح پخش رویش با هنرمند انقلابی

هماهنگی با واحد برنامه‌ریزی و توسعه برای توسعه داشبورد مدیریتی و استفاده از فناوری‌های نوین

همکاری نزدیک با واحد گیشه ۷ به جهت توسعه مخاطب مرتبط با مأموریت‌ها و آثار سازمان

هماهنگی یکپارچه با واحد سینماداری علی‌الخصوص در شورای اکران به جهت فعالیت‌های مرتبط اکران در سینماها»