به گزارش هنرآنلاین سید مصطفی حسینی، مدیرعامل موسسه "بهمن سبز" حوزه هنری با اعلام خبر احداث پردیس هفت سالنه "مهر هماگ" در شهر بجنورد گفت: این پردیس به عنوان پیشرفته‌ترین سینمای خراسان شمالی به زودی توسط بهمن سبز راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: با احداث این پردیس، حوزه هنری در استان خراسان شمالی نیز به عنوان بیست و یکمین استان سینمایی خود، صاحب سینما می‌شود.

حسینی درخصوص جزئیات این پروژه بیان داشت: این سینما مجموعه هفت سالن، همراه با سالن اختصاصی کودک، مجموعه بزرگ کتاب سوره مهر، گالری، پلاتو، سالن کنسرت و سینمای سه بعدی است تا مردم بجنورد نیز صاحب یک پردیس سینمایی مجهز شوند.

وی ادامه داد: به امید خدا از ابتدای بهمن‌ ماه امسال کار نصب تجهیزات آن آغاز خواهد شد و طبق برنامه‌ریزی انجام شده افتتاح این پردیس مجهز در خرداد ۱۴۰۰ خواهد بود.

این مدیر سینمایی همچنین درخصوص آخرین وضعیت احداث "سینما مهر شاهرود" نیز بیان داشت: کار تجهیز و آماده‌سازی این سینما با ظرفیت ۴۰۰ صندلی در استان سمنان به پایان رسیده است و انشاء الله در دهه فجر امسال همزمان با چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افتتاح و به زنجیره سینمایی بهمن سبز اضافه خواهد شد.