خبرگزاری هنرآنلاین: در چند روز گذشته اتفاقات هولناکی در فلسطین رخ داد که جهان را بار دیگر از میزان وحشی‌گری صهیونیست‌ها شوکه کرد. کودکانی که معصومانه زیر بمباران‌های مداوم صهیونیست‌های خیبث جان می‌سپردند و بیمارستانی که هدف موشک قرار گرفت و بیش از هزار زن و مرد و کودک بیمار و زخمی در آن به شهادت رسیدند تنها دو نمونه دردناک از این اتفاقات هستند. اما در همین روزهای ملتهب، کمپانی انیمیشن‌ساز دیزنی اعلام کرد دو میلیون دلار به رژیم صهیونیستی کمک کرده است. البته این اولین بار نیست که این کمپانی به این رژیم کودک‌کش کمک می‌کند و ژست انسان‌دوستی و اخلاقی که در انیمیشن‌های خود می‌گرفت را زیر پا می‌گذارد. در همین راستا فعالان عرصه انیمیشن کشورمان نیز این اقدام شنیع کمپانی دیزنی را محکوم کرده و به آن واکنش نشان دادند.

  کارگردان انیمیشن سلام بر ابراهیم نیز نسبت به این اقدام دیزنی واکنش نشان داد و در این باره به هنرآنلاین گفت: پشت این کمپانی‌ها اغلب به کاسبان اقتصادی یا سیاسی مثل صهیونیست‌ها و برخی کله‌گنده‌ها گرم است و با آن‌ها ارتباط دارند و به آخور آن‌ها وصل هستند. اما این کمک‌ها به دولت‌هایی که چنین جنایاتی انجام می‌دهند، در جوامع بشری مغضوب است و قطعا این اتفاق در آینده روی نمایش و پخش محصولات این کمپانی اثر می‌گذارد و مردم به دید بدی به آن نگاه می‌کنند. چون به ظالمی کمک می‌کنند که به مظلومی آسیب برساند.

یوسغی اضافه کرد: قطعا انسان‌های آزاده جهان، از این اتفاق ناراحت می‌شوند و حداقل کاری که به صورت خودجوش می‌توانند انجام بدهند این است که از محصولات آن استفاده نکنند.