به‌گزارش هنرآنلاین، بیستمین‌ویکمین جلسه از هشتمین فصل پاتوق فیلم کوتاه، روز دوشنبه 20 شهریورماه 1402 با نمایش 4 فیلم کوتاه ایرانی در پردیس سینمایی بهمن برگزار خواهد شد.

در بیستمین‌ویکمین جلسه از فصل هشتم پاتوق که توسط انجمن سینمای جوانان ایران برگزار می‌شود، فیلم‌های‌ کوتاه داستانی «ژابیز» به کارگردانی مهدی باقری، «بی‌نام» به کارگردانی حسین میرزامحمدی، «فلوکستین» به کارگردانی علی نریمانی و محمدمسعود نخستین و «3:33» به کارگردانی آزاد صادقی به نمایش در می‌آیند.

در این رویداد امیر قادری، منتقد سینما، به‌ عنوان کارشناس جلسه بیست‌ویکم، پس از اکران آثار با کارگردان‌های فیلم‌های کوتاه به نمایش درآمده به گفتگو می‌نشیند و آثار را مورد تحلیل و بررسی قرار می‌دهد.

سعید هاشم‌زاده، به عنوان مجری-کارشناس این جلسه از فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت.

«ژابیز» به نویسندگی، کارگردانی و تهیه کنندگی مهدی باقری تهیه و تولید شده است.

«بی‌نام» به نویسندگی مسعود هاشمی‌نژاد، کارگردانی حسین میرزامحمدی و تهیه کنندگی شهرزاد باوفا تهیه و تولید شده است.

«فلوکستین» به کارگردانی و نویسندگی علی نریمانی و محمدمسعود نخستین و تهیه کنندگی محمدمسعود نخستین تهیه و تولید شده است.

«3:33» به کارگردانی و نویسندگی آزاد صادقی و تهیه کنندگی انجمن سینمای جوانان ایران-دفتر کردستان و آزاد صادقی تهیه و تولید شده است.

بیستمین‌ویکمین جلسه فصل هشتم پاتوق فیلم کوتاه با همکاری موسسه فرهنگی، تبلیغاتی بهمن سبز-پخش رویش، دوشنبه‌ 20 شهریورماه 1402 ساعت 15 در پردیس سینمایی بهمن برگزار می‌‌شود و شامل نمایش آثار و جلسه نقد و بررسی خواهد بود.

خواهش‌مندیم مخاطبانی که در هفته‌های گذشته پاتوق فیلم کوتاه تهران حضور داشته‌اند، حتما کارت ورود به سالن را همراه خود داشته باشند.

حضور برای تمامی علاقه‌مندان آزاد و رایگان است.