به گزارش هنرآنلاین، آمار فروش و تعداد تماشاگران نمایش‌های «خوش‌دلان» ، «اتول سورون طهران الف»، «۶۵۷» و «این‌جا پنجره‌ای بازمانده است»که از ابتدای خرداد تا نهم تیرماه ۱۴۰۲ در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ی کرمانی به صحنه رفتند مشخص شد. 

بر اساس این گزارش نمایش «خوش‌دلان» به کارگردانی پریزاد سیف که از تاریخ ۲ خرداد تا ۹ تیر ماه در سالن ناظرزاده کرمانی با ظرفیت ۲۱۲ صندلی و قیمت بلیت ۲۰۰ و ۲۲۰ هزار تومان به صحنه رفته است، با ۳۰ اجرا و میزبانی از ۵۷۴۰ تماشاگر، به فروشی معادل ۹۳۲.۴۰۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کرده است. 

نمایش «اتول سورون طهران الف» به کارگردانی شهروز دل افکار نیز که از ۲ خرداد ماه در سالن ناظرزاده کرمانی به صحنه رفته است، با قیمت بلیت ۱۵۰ و ۱۲۰ هزار تومان و ۲۸ اجرا تا تاریخ ۹ تیر ماه توانست با میزبانی از ۴۴۷۳ تماشاگر به فروش ۵۳۸.۹۵۵.۰۰۰ تومان دست پیدا کند. 

نمایش« ۶۵۷» به کارگردانی شهرام گیل آبادی از تاریخ ۸ خرداد ماه و طی ۲۵ اجرا تا تاریخ ۹ تیر ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۲۹۲ صندلی و قیمت بلیت ۲۲۰ و ۱۸۰ هزار تومان با میزبانی از ۶۰۵۳ تماشاگر فروشی معادل ۱.۰۷۲.۹۴۵.۶۸۸ تومان داشته است. 

اینجا پنجره ای

نمایش «این‌جا پنجره‌ای باز مانده است» به کارگردانی مشترک ندا شاهرخی و یاسمن خواجه‌ای که از روز ۲ خرداد ماه در سالن استاد سمندریان با ظرفیت ۱۵۰ صندلی به صحنه رفت، با ۲۸ اجرا تا تاریخ ۸ تیرماه توانست با میزبانی از ۲۶۸۵ تماشاگر به فروشی معادل ۲۸۳.۴۳۰.۰۰۰ تومان دست پیدا کند.

  تماشاخانه‌ ایران‌شهر از ۱۲ تیرماه میزبان چهار نمایش جدید در سالن‌های استاد سمندریان و ناظرزاده‌ کرمانی خواهد بود که علاقه‌مندان به کسب اطلاعات در خصوص نمایش‌های تازه‌ این‌ مجموعه می‌توانند به سایت این تماشاخانه مراجعه کنند.