"گروه رادیو و تلویزیون هنرآنلاین": به تازگی ۲ برنامه جدید از احسان علیخانی و مهران مدیری که قرار است در شبکه نمایش خانگی به تولید برسد خبرساز شده است. در خبرهایی که پیش از این منتشر شده بود علیخانی برای ساخت و اجرای «جوکر ۲» و مدیری برای ساخت برنامه «اسکار» اقدام کرده بود.مهران مدیری برای دریافت مجوز برنامه اسکار، اقدامات اولیه را انجام داده است؛برنامه «اسکار» یک مسابقه است که در 20 قسمت تولید می شود.

اما این در حالی است که برخی از سایت های خبری نوشته اند که ظاهرا صداوسیما به ساترا دستور داده به خاطر تعهد مهران مدیری به تلویزیون و شبکه نسیم بابت تولید برنامه، تا تعهد ویژه برای تولید برنامه از او اخذ نشده، مجوز هیچ فعالیتی در نمایش خانگی به او داده نشود.

کنسرت مهران مدیری در برج میلاد

محمدصادق افراسیابی معاون کاربران و تنظیم‌گری اجتماعی ساترا در گفت و گو با هنرآنلاین، با اشاره به این موضوع گفت:انشاالله نهایتا تا ابتدای هفته آینده موضوع مجوز برنامه آقای مهران مدیری تعیین تکلیف خواهد شد.

وی افزود: فعلا نکته جدیدی راجع به برنامه اسکار نداریم. شورای صدور مجوز ساترا ابهاماتی راجع به این برنامه دارد و صدور مجوز برنامه در حال بررسی و رسیدگی است.