به گزارش هنرآنلاین، «نور و انزوا» مجموعه‌ای مینی‌مال از آثار متاخر تانیا پاکزاد است و آنچه از روشنایی رستنی است را به نحوی نمادین پیش چشم مخاطب می‌گذارد. این نمایشگاه از جمعه اول دی در گالری آریا افتتاح می‌شود.

تانیا پاکزاد هنرمند متولد ۱۳۵۷ در تهران است. وی تحصیلات خود در رشته نقاشی را تا مقطع کارشناسی و رشته پژوهش هنر را با دریافت کارشناسی ارشد از دانشگاه آزاد تهران پشت‌سر گذاشته است. وی تاکنون در بیش از ۳۰ نمایشگاه گروهی داخلی و خارجی شرکت کرده و اکنون هشتمین نمایشگاه انفرادی خود را با چراغ‌ها و گلدان‌هایی که در میان مخاطبان به محبوبیت رسیده، در گالری آریا برگزار می‌کند.

پاکزاد در بخشی از استیتمنت این مجموعه آثار نوشته است: «هستی پهنه گسترده‌ای از جدال نور و ظلمت است؛ آن‌چه در پرتواَش رویش و مرگ شکل می‌گیرد. و آگاهی حتی در انزوا روشن‌بین است. در روشنایی است که جدال علیه تاریکی بر بوم نقش می‌بندد، ایده پرورانده می‌شود و حیات می‌یابد. این ذات روشنایی است و تجسم ایده در پرتوِ آن. گل‌های سرزمین من، هر چقدر هم که تنها، راه تکامل و معرفت را می‌پیمایند و با اندک روشنایی به شهود می‌رسند. این آغاز و فرجام تابلوهای من است».

علاقه‌مندان به بازدید از نمایشگاه «نور و انزوا» می‌توانند از تاریخ ۱ تا ۱۱ دی از ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری آریا به نشانی تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از سه‌راه عباس‌آباد، کوی زرین، پلاک ۱۰ مراجعه کنند.