به گزارش هنرآنلاین، مراسم بزرگداشت استاد مهدی عربشاهی ساعت 17 روز جمعه، سوم  آذرماه  درنگارخانه فرهنگسرای گلستان برگزار می شود. در این مراسم،  داوود گنجه‌ای استاد نامدار کمانچه، سعید وزیری نویسنده و پژوهشگر، خانواده محترم استاد عربشاهی، برخی از پیشکسوتان و اساتید خوشنویسی و جمعی از هنرمندان و شاگردان این استاد مردمی، برگزار خواهد شد . همراه با برگزاری این مراسم، نمایشگاهی از آثار خوشنویسی این استاد فقید و گروهی از هنرجویان ایشان در نگارخانه فرهنگسرای گلستان افتتاح خواهد شد و این نمایشگاه تا  هشتم آذرماه برپا خواهد بود.

استاد عربشاهی  متولد 1335 در شهر ری  بود وی از محضراستاد محمد صانعیِ خوانساری که از شاگردان استاد عمادالکتاب  بود خوشنویسی را فرا گرفت، وی طی سال‌های فعالیتش از محضر اساتیدی چون، کاوه، فرادی، حسن میرخانی و استاد غلامحسین امیرخانی بهره برد و در سال 1359 موفق  به دریافت مدرک ممتاز خوشنویسی  شد.

نمایشگاه آثار خوشنویسی استاد مهدی عربشاهی و جمعی از شاگردان ایشان با 45 اثر در ابعاد مختلف از سوم تا هشتم آذرماه در نگارخانه گلستان برپا می‌شود.

فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک است و شماره تماس 77813802 جهت آگاهی بیشتر اعلام می‌گردد.