به  گزارش هنرآنلاین به نقل از  ایران تئاتر،  "خدای کشتار" داستان برونو یازده ساله است که با چوب دستی فردیناند را در یک مجادله زخمی می‌کند و خانواده کودک خاطی برای رسیدگی به موضوع به خانه خانواده آسیب دیده می‌روند.

علیرضا ربیعی، کارگردان این نمایش عنوان کرد: ابتدا با چند سؤال آغاز می‌کنیم. آیا با گذشت سال‌ها پس از آغاز تمدن پیشرفت بشریت به جایی رسیده که بگوییم روابط بین انسانی به ثبات و قوانین مشخصی دست یافته که موجب رضایت کامل طرفین شود؟ چه ایرادی به این قواعد و ملاحضات بین انسانی وارد است؟

وی افزود: "خدای کشتار" نوشته یاسمینا رضا، نمایشنامه نویس فرانسوی، که او را بکت زن فرانسه و آثارش را تحت تأثیر هارولد پین‌تر می‌دانند به تحریر در آمده است. داستان دو کودک که با دعوای بین خود خانواده‌های خویش را به جان هم می‌اندازند و این درگیری به جاهایی عجیبی می‌رسد.

"خدای کشتار" خاطرنشان کرد: طنز سیاه (dark comedy) کار خود را با جدیت با درونمایه ابزورد به مخاطبش عرضه می‌دارد. بیننده به راحتی با شخصیت‌های کار همذات‌پنداری می‌کند و در مواقعی با خنده‌ای تلخ از شرایط به وجود آمده احساس خود را ابراز می‌کند. خدای کشتار با طنز موجود در رفتار و روابط بین شخصیت‌هایش به خوبی هدف خود را برای مخاطب تداعی می‌کند و به پرسش‌های طرح شده پاسخ می‌دهد.