سرویس استان های هنرآنلاین: معاون هنری و سینمایی فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس؛ نقاط قوت نمایش "پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی" را در بازی‌های رئال و حرفه‌ای بازیگران این تئاتر  عنوان کرد و افزود: قصه‌ای به روز و مربوط به جامعه ای که در آن زندگی می کنیم برای نشان دادن باورها و اعتقادات سرکوب شده جوانان امروز از سوی خانواده های دیروز می تواند بسیار جذاب باشد و تماشاگر را در پایان غافلگیر کند.

مهدی رنجبر افزود: این تئاتر خوش ساخت که تعدادی جوان تحصیل کرده نمایش آن را هدایت و رهبری می کنند و تامل تماشاگر را در بازی های ظریف، ساده و در اوج باور پذیری خواهند داشت، پایان را برای مخاطبان تئاتر پیش بینی نخواهند کرد .

رنجبر بیان داشت: در این هفته دو فیلم "سلام بمبئی" و "پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی" را تماشا کرده ام که با توجه به  گرایشی که به فیلم داشته‌ام تئاتر مذکور برایم جذاب تر بود و در پایان منتظر ادامه بودم. این تئاتر در حوزه استانی قادر است با فیلم "فروشنده" رقابت کند.

نمایش "پنجاه و چهارمین سالگرد تولد خسرو مرادی" به تهیه‌کنندگی، نویسندگی و کارگردانی آرمین حمدی پور، که توانسته منتخب سی و پنجمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر و برگزیده بیست و هفتمین جشنواره استانی تئاتر فارس باشد، تا بیستم دی ماه هر روز ساعت ١٨:١٥ ویژه تماشاخانه استاد سپاسدار در حال اجراست.