سرویس استان های هنرآنلاین: دبیر بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس با اعلام این خبر گفت: با آغاز بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استانی فارس ٨ نمایش خیابانی در مدت برگزاری جشنواره اجرا می‌شود؛ نخستین تئاتر بخش رقابتی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس با نام "روایت ها حاکی از آن است..." از لارستان به کارگردانی حبیب مقیمی در سالن سبز تالار حافظ روی صحنه رفت.

وی به عنوان این تئاترها اشاره کرد و افزود: روایت بی روایت(سعید نظری)، هنرمند(علی رضا اسمی)، کارتون بازی(محمد مهدی بیگی)، مرگ ماهی(رضا انصاری) از نورآباد، بی نام(مهدی رعیت پیشه)، عاشقانه های قرن ٢١صدیقه شکر) از فسا، پرفورمنس خشکسالی(محمد رضا فلاحی) از مرودشت و گردابی چنین حایل(محمدحسین نعمتی) از ٢٠ تا ٢٣ شهریورماه در طول جشنواره بیست و هشتم به مخاطبان ارایه می شوند.

وامق تاکید کرد: نمایش های یاد شده در مدت برگزاری جشنواره و نمایش "گردابی چنین حایل" در روز اختتامیه جشنواره استانی اجرا می شوند.

از دقایقی پیش نخستین تئاتر بخش رقابتی بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس با نام "روایت ها حاکی از آن است..." از لارستان به کارگردانی حبیب مقیمی در سالن سبز تالار حافظ روی صحنه رفته است. این در حالیست که نمایش "لاموطا" به کارگردانی امیر بهبودنیا از شیراز در تماشاخانه استاد لایق از ساعت ١١ به روی صحنه می رود و به فاصله نیم ساعت از این تئاتر، تماشاخانه استاد هودی شاهد نمایش "آگورا" به کارگردانی مسعود حیدری از شیراز خواهد بود.

یادآور می شود: بیست و هشتمین جشنواره تئاتر استان فارس با حضور ١٥ گروه نمایشی تا ٢٣ شهریورماه در شیراز ادامه دارد.

الهه بهرامی