به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، شبکه چهار هر شب راس  ساعت  22:30 به مدت 30 دقیقه از محل برگزاری جشنواره به صورت زنده به پوشش تصویری سی‌ و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌پردازد.

نیما دهقان تهیه کننده این برنامه در گفتگو با روابط عمومی سی وپنجمین جشنواره بین المللی تئاترفجر، اظهارکرد: هر شب از شبکه چهار سیما با سالن تئاتر شهر، محل برگزاری جشنواره ارتباط زنده و مستقیم خواهیم داشت و به بیان و بررسی رویدادهای خبری، کیفی و کمی سی و پنجمین جشنواره تئاتر خواهیم پرداخت.

وی افزود: اتابک نادری مجری برنامه هر شب با چهار کارگردان که در جشنواره امسال شرکت کرده‌اند، گفتگو می‌کند و بخش‌هایی از آثار  آنها در این ویژه نامه پخش می‌شود.

دهقان درباره بخش‌های مختلف این برنامه تلویزیونی، گفت: معرفی آثاری که روز بعد روی صحنه می‌روند و معرفی رویدادهای جشنواره در بخش با خبرنگار برنامه، از دیگر آیتم‌های این ویژه برنامه خواهد بود.

این فعال حوزه تئاتر تاکید کرد: پوشش این جشنواره پل ارتباطی با علاقه‌مندان به تئاتر به ویژه مخاطبان شهرستانی است که نمی‌توانند این جشنواره را از نزدیک تماشا کنند.

سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر به دبیری سعید اسدی از اول تا دوازدهم بهمن برگزار می‌شود