سرویس تئاتر هنرآنلاین: بازی در نمایش "عروسک چینی" (China Doll) نوشته دیوید ممت دوازدهمین حضور آل پاچینو بازیگر برنده دو جایزه تونی در برادوی خواهد بود.

پم مکینون که سال گذشته برای اجرای مجدد نمایش "چه کسی از ویرجینیا وولف می‌ترسد؟" برنده جایزه تونی شد، کارگردان نمایش "عروسک چینی" است که پیش‌نمایش‌های آن از 21 اکتبر (29 مهر) آغاز شده است.

این نمایش از 4 دسامبر (13 آذر) به طور رسمی در برادوی روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا 31 ژانویه 2016 (11 بهمن) ادامه دارد.


آل پاچینو و کریستوفر دنام

نمایش "عروسک چینی" دو شخصیت دارد و متمرکز بر مردی ثروتمند و نیمه بازنشسته به نام میکی راس (با بازی پاچینو) است که به تازگی برای نامزد جوان خود یک هواپیما خریده است. درست در لحظه‌ای که راس قصد دارد دفتر کارش را برای همیشه ترک کند، دستیارش کارسن - دومین شخصیت نمایش - می‌گوید یک نفر تلفن زده و با او کار دارد و...


کریستوفر دنام

نقش کارسن را کریستوفر دنام بازی می‌کند.

لباس‌های پاچینو در نمایش را جورجو آرمانی طراح معروف ایتالیایی طراحی کرده است.

ممت می‌گوید نقش میکی راس مرد میلیاردر را برای پاچینو نوشته است. سابقه همکاری این دو به سال‌ها قبل بازمی‌گردد؛ از جمله بازی پاچینو در نمایش "بوفالو آمریکایی" که سال 1983 در برادوی اجرا شد، همین‌طور بازی او در نسخه سینمایی "گلن‌گری گلن راس" در 1992 که از روی نمایشنامه ممت ساخته شد.

پاچینو سال 2012 نیز در اجرای مجدد "گلن‌گری گلن راس" در برادوی روی صحنه رفت و البته نقشی متفاوت با نقش خود در فیلم را بازی کرد.

اجرای سال 2012 "گلن‌گری گلن راس" به خاطر حضور پاچینو بسیار پرفروش بود. حضور او در نمایش "تاجر ونیزی" در سال 2010 نیز با استقبال تماشاگران همراه شد.


طرح جورجو آرمانی برای لباس آل پاچینو در نمایش "عروسک چینی"

پاچینو ماه برای فیلم‌های "پدرخوانده"، "سرپیکو"، "پدرخوانده: قسمت 2"، "بعد از ظهر نحس"، "... و عدالت برای همه"، "دیک تریسی" و "گلن‌گری گلن راس" نامزد اسکار بود و سال 1993 برای "بوی خوش زن" برنده اسکار بهترین بازیگر مرد شد.

لباس‌های او در فیلم "بوی خوش زن" را نیز جورجو آرمانی طراحی کرد.

"منگلهورن" و "تحقیر" از فیلم‌های اخیر پاچینو است.

عکس‌ها: broadway.com

انتهای پیام/