سرویس مد و لباس هنرآنلاین: جورجیو آرمانی یک سال فوق‌العاده شلوغ را پشت سر گذاشت. گذشته از فعالیت‌های دقیق مطابق با تقویم مد، این خانه مد جشن چهلمین سالگرد خود را با مجموعه‌ای از رویدادهای خاص، مانند برگزاری یک نمایشگاه در اکسپوی میلان، تولید یک کیف دستی نمادین جدید و انتشار زندگینامه برگزار کرد. با وجود این آرمانی به اندازه کافی وقت داشت که برای آخرین نقش آل پاچینو در برادوی طراحی لباس انجام دهد.

آرمانی در همکاری با جس گلدشتاین که پیش از این برنده جایزه تونی برای بهترین طراحی صحنه و لباس شده بود، یکی از دو لباس پاچینو را که نقش یک مرد میلیاردر به نام "راس" را ایفا می‌کند طراحی کرد. در طرحی که توسط دفتر مطبوعاتی جورجیو آرمانی منتشر شده، این لباس که در سبک کلاسیک آرمانی است دیده می‌شود.

در بخش اول نمایش، پاچینو یک توکسیدوی دو دکمه با یقه صاف و بدون برش پوشیده است که از پارچه پشم مشکی دوخته شده و با جلیقه و پیراهن سفید همراه است. اما در بخش دوم او لباس آرمانی را به تن دارد، یک کت و شلوار خاکستری تیره راه راه که با پیراهن خاکستری تیره و کراوات راه راه زرشکی همراه است. لوازم شخصی سیاه چاپ شده‌ای هم که روی صحنه وجود دارد کار آرمانی است.

طرح جورجو آرمانی برای لباس آل پاچینو در نمایش عروسک چینی

عروسک چینی دوازدهمین نمایش آل پاچینو در برادوی است. اولین تجربه او در سال 1969 نمایش "آیا ببر کراوات می‌پوشد؟" بود که اولین جایزه تونی را برای پاچینو به همرا داشت.

پاچینو قبلا هم با آرمانی همکاری داشته است. او در فیلم "بوی خوش زن" که در سال 1993 اسکار بهترین بازیگر مرد را برایش به ارمغان آورد یک لباس رسمی مخصوص مهمانی پوشیده بود که توسط آرمانی طراحی شده بود.

جورجیو آرمانی در بیانیه خانه مد گفته است: "من همیشه با چالش بزرگ دور شدن از صحنه‌های مد و ورود به عرصه‌های جدید، مانند صحنه نمایش روبه رو هستم. همکاری با دو استاد و هنرمند مانند دیوید ممت و آل پاچینو یک افتخار بزرگ است. واقعا خوشحالم که طرح‌های من به طور انحصاری در عروسک چینی پوشیده می‌شوند."

نمایش"عروسک چینی" از 4 دسامبر 2015 تا 31 ژانویه 2016 اجرا می‌شود.