به گزارش هنرآنلاین، با حکم کوروش زارعی دبیر جشنواره تئاتر رضوی، امیر نصیربیگی به‌عنوان قائم‌مقام شانزدهمین دوره این رویداد هنری منصوب و معرفی شد. در متن این حکم آمده است:

نظر به تجارب، تعهد و سوابق اجرایی، جنابعالی را به عنوان قائم‌مقام شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی منصوب می‌نمایم. شناخت ظرفیت‌های معنوی و اشاعه فرهنگ رضوی، ارائه سازوکارها، سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی با هدف تحقق توسعه و شکوفایی تئاتر کشور از جمله مواردی است که انتظار دارد در راستای مشی و رویکرد جشنواره تئاتر رضوی و با یاری پروردگار متعال نسبت به تحقق آن تلاش و کوشش شود. توفیق شما را در انجام این مسئولیت از درگاه خداوند متعال آرزومندم.

نصیربیگی کارشناس ارشد مدیریت فرهنگی است و پیش از این، رئیس سازمان بسیج هنرمندان کشور و استان آذربایجان شرقی، معاون انجمن‌های هنری و تخصصی سازمان بسیج هنرمندان، مدیر عامل انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس، عضو هیات مدیره بنیاد فرهنگی روایت فتح، دبیر پنج دوره جشنواره استانی تئاتر بسیج و دبیر جشنواره سراسری تئاتر مقاومت بوده و در حال حاضر سرپرست سازمان فرهنگی، هنری، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز است.

شانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر رضوی خردادماه 1402 به میزبانی آذربایجان‌ شرقی برگزار می‌شود.