سرویس تئاتر هنرآنلاین: مجتبی خلیلی کارگردان نمایش خیابانی "۵۵ دقیقه" درباره محتوای این اثر گفت: نمایش "۵۵ دقیقه" درباره شهدای زمین فوتبال چوار ایلام است که در تاریخ ۲۳ بهمن ماه ۱۳۶۵ بر اثر حمله هوایی رژیم بعثی عراق در دقیقه ۵۵ بازی ۱۵ نفر از جمله تماشاگران، کمک داور و بازیکنان فوتبال شهید شدند.

او درباره بازیگران این نمایش اظهار کرد: در این نمایش یک بازیگر به نام محمدهادی عطایی حضور دارد که بخاطر تحرک و فعالیت بسیار بالای این بازیگر برای این کار انتخاب شد؛ چراکه باید جریان بازی فوتبال و با خبر شدن مردم از این رویداد غم‌انگیز را بیان می‌کرد.

خلیلی درباره تاثیر برگزاری جشنواره تئاتر مقاومت بر ارتقای کیفی آثار حوزه تئاتر مقاومت یادآور شد: وقتی به دوره‌های پیشین این جشنواره نگاه می‌کنیم کارهای با کیفیت به همراه کارگردانان مطرحی را می‌بینیم که خود تأکیدی بر اهمیت و با کیفیت بودن این جشنواره دارد و این موضوع به خودی خود باعث تاثیرگذاری بر کیفیت آثار می‌شود.

کارگردان نمایش "۵۵ دقیقه" درباره اجرای عموم این نمایش خاطرنشان کرد: هدف ما از اجرای این اثر این است که مردم از این رویداد هولناک و شهید شدن بازیکنان فوتبال با خبر شوند. ملاک ما بیشتر این است که بتوانیم اجرای عموم داشته باشیم چرا که این نمایش، یک اثر مردمی است و هدف ما جلب نظر مخاطب عمومی است.