گروه تئاتر هنرآنلاین، نمایش «دلشوره» به کارگردانی محمدحسین تهرانی‌ از امروز هفتم دی ساعت ۱۹ در تماشاخانه ماه حوزه هنری روی صحنه می‌رود و بازیگران آن جمعی از دانش‌آموزان تئاتر کانون محمدیه هستند.

محمدحسین تهرانی در گفت‌وگو با هنرآنلاین درباره روند شکل‌گیری «دلشوره» گفت: این نمایش تلفیقی از دو نمایش «روزهای ناتمام» و «کودکان مدینه» است که پیش‌تر در ایام فاطمیه در موسسه فرهنگی آموزشی پیام هدایت اجرا شد. بخش تئاتر کانون محمدیه از سال 1394 راه‌اندازی شده و دانش‌آموزان با حمایت تعدادی از مربیان کانون به فعالیت تئاتر در این کانون مشغولند.

او در ادامه افزود: از من درخواست شد برای ایام فاطمیه نمایشی را طی دو هفته آماده کنم و روی صحنه آورم که ابتدا اجرای آن را بعید می‌دانستم. با این حال تمرین‌ها را آغاز کردیم و به لطف حضرت زهرا(س) نمایش به سرانجام رسید و از سوی مدیران حوزه هنری بازبینی شد و آن‌ها اذعان داشتند «دلشوره» یکی از بهترین نمایش‌هاست و برای اجرا درتماشاخانه ماه حوزه هنری پذیرفته شد.

تهرانی ضمن اشاره به اینکه نمایش با دانش‌آموزان مقطع دبستان آغاز می‌شود و با دانش‌آموزان 14 تا 17 ساله ادامه می‌ِیابد، داستان را این‌گونه توضیح داد: «دلشوره» داستان کارگران باغ فدک است که در پی خبر مصادره اموال حضرت فاطمه(س) آشفته هستند و تصمیم به کوچ می‌گیرند که ماموران می‌رسند و...

او درباره سبک و فضای اجرای «دلشوره» عنوان کرد: نمایش ترکیب سرود و موسیقی آوایی به شیوه نوانمایش است و موسیقی‌ها پلی‌بک نواخته می‌شود. اکنون نمایش طی سه اجرا روی صحنه می‌رود که در صورت استقبال تمدید خواهد شد.

علی‌اصغر جزی، نازنین جزی، امیرحسین جمالی، حسن ذاکری، محمد رضائیان، امیرمهدی فهیمی راد، محمدعلی قیومی هوشیار، امیرحسین عامری، محمدطه عیسی‌زاده، کامران غفاری، سیدمحمدمتین مشیری و علیرضا نورانی بازیگران و امیرعلی حاجیان‌زاده دستیار کارگردان، امیرعلی فهیمی‌راد مدیر صحنه، امیرحسین عامری مدیر تولید، سجاد مولایی روابط عمومی، علیرضا ضیایی مدیر رسانه، مهرداد غفاری مدیر پشتیبانی و علی راد طراح پوستر نمایش هستند.

«دلشوره» ۷ تا ۹ دی ساعت ۱۹ روی‌ صحنه می‌رود و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت رایگان این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.