به گزارش هنرآنلاین به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تماشاخانه سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری استان قم نمایش عروسکی «مشک‌های خالی» را در تماشاخانه سیار اجرا می‌کند.

نمایش «مشک‌های خالی» با نویسندگی سجاد بهره‌مند و کارگردانی زهرا مریدی روایتی از بچه‌های کربلاست درباره کوچک‌ترین آنها علی‌اصغر تا رقیه و علی‌اکبر. روایت تشنگی آنهاست و ظلمی که بر آن‌ها روا شد در حالی‌که کودک بودند و حکایت مشک‌هایی که نتوانستند آنها را سیراب کنند.

این نمایش سال ۹۲ تولید و طی سال‌های ۹۲ و ۹۳ در مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، پارک لاله، سینماتئاتر کانون، سالن مهر حوزه هنری تهران و شهرری اجرا شده است.

الهه زاده‌محمدی، محسن قصری، زهره قاسمی، نرگس صفامنش، سجاد بهره‌مند و هوتن آزادی بازی‌دهندگان عروسک، زهرا مریدی و سارا دبیری طراحی عروسک، سارا دبیری، دنیا قاسمی ساخت عروسک و انوش معظمی، سعید صادقی، الهام فتاحی و علی صفامنش صداپیشگان این نمایش هستند و امیرمحمد انصافی انتخاب موسیقی و تنظیم آن را برعهده داشته است.

تماشاخانه سیار از ۲۳ تا ۲۵ مرداد ۱۴۰۱ در استان قم حضور دارد و معرفی کتاب‌های عاشورایی، قصه‌گویی با موضوع‌های عاشورایی، پخش انیمیشن «خیمه خورشید سوخت» و تئاتر عروسکی «مشک‌های خالی» از جمله برنامه‌های آن خواهد بود.

برنامه‌های این تماشاخانه به این ترتیب است: یکشنبه ۲۳ مرداد ساعت ۱۸ منطقه شیخ‌آباد و ساعت ۲۰:۳۰ در بوستان جوان؛ دوشنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۰ صبح مجتمع پردیسان کانون، ساعت ۱۷ روستای جنت‌آباد و ساعت ۲۰:۳۰ روستای قمرود؛ سه‌شنبه ۲۵ مرداد ساعت۱۸ روستای دستگرد و ساعت ۲۰:۳۰ شهرستان کهک.