به گزارش  هنرآنلاین، شهرزاد جعفری رئیس هیأت مدیره پردیس تئاتر شهرزاد درباره اجراهای جدید این مجموعه تئاتری گفت: درفصل تازه و با مدیریت جدید پردیس شهرزاد، شاهد اجراهای متفاوت و تجربه‌های نوخواهیم بود و دور جدید اجراهای پردیس با نمایش‌های جدید از نهم اسفند آغاز می‌شود.

در دور جدید اجراهای پردیس تئاتر شهرزاد، ۹ نمایش «ترانه های شرقی»، «خونین زار»، «آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند»، «او و دوستانش»، «مستخدم»، «آدیداس»، «افلیا»، «اپلیکیشن بابایاب» و «بک تو بلک» که پرفروش‌ترین اجرای سال ۱۴۰۰ است، به صحنه می‌روند.

کنسرت-نمایش «ترانه های شرقی» به کارگردانی سیدجلال الدین دری با بازی امیرعلی دانایی، شبنم قلی‌خانی، رحیم نوروزی، سمیرا حسینی و سعید زارعی هر شب در ۲ سانس ۲۰و۲۲ به مدت ۸۰ دقیقه روی صحنه می رود. در این نمایش حجت اشرف‌زاده به صورت زنده ترانه های خاطره انگیز دهه۳۰و۴۰ اجرا می کند.

همچنین نمایش «او و دوستانش» با بازی ایمان ‌صیاد ‌برهانی، معصومه ‌بیگی، محسن اعتماد سعید که به صورت گروهی نوشته و کارگردانی شده، در ساعت ۱۸:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه اجرا می‌شود.

در سالن شماره یک نیز، نمایش نمایش «بک تو بلک»به نویسندگی، کارگردانی سجاد افشاریان در ساعت های ۱۸ و ۱۶ به مدت ۷۰ دقیقه به صحنه می‌رود.

همچنین نمایش «خونین زار» با بازی نسیم ادبی و به نویسندگی و کارگردانی سهراب حسینی در ساعت ۲۰ به مدت ۶۰ دقیقه در این سالن به صحنه می‌رود.

نمایش«آدم‌ها گوشت گرگ نمی‌خورند» نیز به نویسندگی و کارگردانی فربد همدانی به مدت ۷۰ دقیقه در سالن شماره یک روی صحنه می‌رود.

در سالن شماره سه نیز نمایش «افلیا» با بازی رژین پناهی و نویسندگی و کارگردانی مسعود طیبی ساعت ۱۸ به مدت ۴۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

در همین سالن نمایش «مستخدم» به نویسندگی و کارگردانی سهند خیرآبادی و بازی مسعود کرامتی، نادرفلاح و شبنم گودرزی هر شب ساعت ۲۰:۳۰ به مدت۶۰ دقیقه روی صحنه می‌رود.

نمایش «آدیداس» که پرفروش‌ترین اجرای مشهد در سال ۱۴۰۰ است، به کارگردانی پویا غازی و با بازی جواد خواجوی و مصطفی محمدزاده هر شب ساعت ۱۹ به مدت ۵۵ دقیقه در سالن شماره سه میزبان تماشاگران است.

نمایش کودک و نوجوان «اپلیکیشن بابایاب» نیز از نیمه اسفند به نویسندگی و کارگردانی محمد عبدی روی صحنه می‌رود.