سرویس نمایش هنرآنلاین: سپیده صباغ بازیگر تلویزیون و تئاتر که این روزها در نمایش "بکت" به کارگردانی مرتضی میرمنتظمی در سالن استاد ناظرزاده روی صحنه می‌رود، مهمان هنرآنلاین در نمایشگاه مطبوعات شد.

این بازیگر در خصوص حضورش در نمایش "بکت" به خبرنگار هنرآنلاین گفت: "بکت" یک نمایش خیلی متن‌محور است که من در آن نقش ملکه را بازی می‌کنم و  درگیری‌هایی بر سر قدرت و نگه داشتن حریم خانواده و مملکت دارم.

صباغ در مورد چگونگی رسیدن به نقشش توضیح داد: کار خیلی سخت، وقت‌گیر و پر تلاشی بود. باورم نمی‌شود در عرض دو ماه ورزش بسکتبال که برایم ورزش خشنی بود را یاد بگیرم. صبح و شب بسکتبال کار می‌کردم و در این مدت 7-8 کیلو وزن کم کردم.

وی افزود: سختی کار به این خاطر بود که اگر یک لحظه تمرکزم را فقط روی بسکتبال می‌بردم، درام از دستم می‌رفت و بالعکس. بنابراین باید سعی می‌کردم روی هر دوی‌شان متمرکز شوم. از این لحاظ حضور در نمایش "بکت" برایم سخت و ارزشمند بود.                      

سپیده صباغ در خصوص کارهای دیگرش در عرصه بازیگری نیز گفت: فعلاً مشغول کار دیگری نیستم چون نمایش "بکت" به اندازه کافی وقت‌گیر و پر تلاش بود. بعد از این نمایش قرار است در یک نمایش دیگر روی صحنه بروم که فعلاً ترجیح می‌دهم چیزی در موردش نگویم.

صباغ ارزیابی خود از حضور چهره‌ها در تئاتر را این‌گونه بیان کرد: به هیچ عنوان مخالف حضور چهره‌های شناخته‌شده در تئاتر نیستم اما اعتقاد دارم در کنار چهره‌ها باید آدم‌هایی که برای تئاتر جان‌شان را می‌گذارند هم دیده شوند.

سپیده صباغ در پایان به نقش رسانه‌ها در تئاتر اشاره کرد و گفت: رسانه‌ها باید سلیقه مخاطب را به سمت تئاترهای خوب، شریف و ارزشمند سوق بدهند و از نمایش‌های خوبی که بازیگر چهره در آن‌ها حضور ندارد هم حمایت کنند. تعامل میان رسانه و هنرمند خیلی مهم است و رسانه‌ها نقش مهمی در شناساندن و عرضه کردن هنرمندان و تئاتر دارند که امیدوارم این روند همچنان ادامه پیدا کند.