هنرآنلاین: مرادخانی در خصوص خبرگزاری هنرآنلاین به خبرنگار این رسانه گفت: به نظرم تمام کسانی که در تأسیس این خبرگزاری زحمت کشیده‌اند و تمام کسانی که در حال حاضر در این خبرگزاری فعالیت دارند، شایسته تقدیر هستند. من از تمامی فعالان خبرگزاری هنرآنلاین و همچنین از آقای افضلی عزیز صمیمانه متشکرم.

معاون امور هنری وزارت ارشاد افزود: خبرگزاری هنرآنلاین به عنوان مرجع اخبار حوزه هنر باید اخباری را منتشر کند که کاملاً قابل دفاع و قابل وثوق باشد. باید شرایطی ایجاد شود که هر کسی می‌خواهد حقیقت قضیه در مورد هنر را پیدا کند، به خبرگزاری هنرآنلاین مراجعه نماید. این افتخار خیلی خوبی می‌تواند برای هنرآنلاین باشد.

مرادخانی با تأکید به اصالت، صحت و دقت در گرفتن و نشر اخبار، خاطر نشان کرد: متأسفانه مشکلی که در حوزه رسانه وجود دارد این است که رسانه‌ها اخبار را نشر می‌دهند اما کمتر آن را پیگیری می‌کنند که ببینند انتهای آن اتفاقی که پوشش داده‌اند به کجا رسیده است. مردم همیشه علاقه‌ دارند که اخبار حوزه هنر به یک نتیجه‌ای برسد که چه خوب است اگر خبرگزاری هنرآنلاین ضمن نشر خبر، پیگیری اخبار را هم به عهده بگیرد. در این صورت خبرگزاری هنرآنلاین می‌تواند یک رسانه‌ جریان‌ساز باشد.

علی مرادخانی در خصوص مهمانان غرفه هنرآنلاین در بیست و سومین دوره نمایشگاه مطبوعات نیز بیان کرد: امروز آقای آیدین آغداشلو مهمان غرفه هنرآنلاین بود و بزرگداشتی هم برای سالروز میلاد ایشان گرفته شد که اتفاق خیلی خوبی بود. شنیده‌ام که صد نفر دیگر از فعالان حوزه هنر هم تاکنون مهمان غرفه هنرآنلاین بوده‌اند یا قرار است تا روز جمعه به این‌جا بیایند. این‌ها اتفاقات خیلی خوبی است و همه باید کمک کنند تا خبرگزاری هنرآنلاین یک خبرگزاری خوب و مرتب باشد.

DSC_8002

معاون امور هنری وزارت ارشاد در پایان درباره جشنواره‌های تئاتر، موسیقی، هنرهای تجسمی و مد ولباس فجر تأکید کرد:  برای ما امسال در جشنواره‌های مختلف هنری کیفیت ملاک است. امیدوارم امسال جشنواره‌های فجر با کیفیت‌تر از هر سال برگزار شوند و یک جریان‌سازی در حوزه‌های مختلف هنری به وجود بیاید تا مدیوم‌های مختلف حوزه هنر به سامان بیشتری برسند.