سرویس موسیقی هنرآنلاین: امیر شرقی خواننده آلبوم "طرح پاییز" در روز 13 اردیبهشت همراه با گروه "ترنم باران" در پردیس کوروش روی صحنه می‌رود و قطعاتی از آلبوم‌های منتشر شده خود را اجرا می‌کند.

در این کنسرت سالار ساجد وظیفه رهبری ارکستر و نوازندگی ویولن را بر عهده دارد و احسان گودرزی (گیتار الکتریک)، آرمین پرهیز (پیانو)، کامران اشتری (کیبورد)، حسن ملکی (گیتار)، حمید عرفان‌طلب (گیتار باس)، سیاوش کریمی‌نژاد (درامز) و مهدی مشهدی‌زاده (پرکاشن) اعضای ارکستر او را تشکیل می‌دهند.

امیر شرقی در کنسرت پیش رو قطعاتی نظیر جدایی، بارون، احساس قلبی، مادر، بازیچه، خیال عاشقونه، همراه نجیب، چه بخوای چه نخوای، ایران، این روزا، تردید، عاشقت میمونم، خط قرمز، بال پرواز و بی‌تفاوت را برای مخاطبانش خواهد خواند.

تهیه‌کننده این کنسرت در نظر گرفته که به تمامی حاضرین در پردیس کوروش یک آلبوم ارجینال از امیر شرقی به طور رایگان هدیه دهد و همچنین به قید قرعه، جایزه ارزشمندی نیز به یکی از شرکت‌کنندگان کنسرت اهدا شود.

آخرین کنسرت امیر شرقی پیش از کنسرت پیش رو، در تاریخ 7 بهمن سال 95 در مجتمع فرهنگی نیکوکاری رعد به همراهی گروه "ترنم باران" برگزار شد که در کنسرت 13 اردیبهشت نیز آهنگسازی آثار برعهده سهیل خدابنده و سعید کهریزی بوده و ترانه‌های آن را رها بیگلر، رضا شریعتی و مرتضی راوندی سروده‌اند.

امیر شرقی تاکنون 5 آلبوم با نام‌های "طرح پاییز"، "ناخونده"، "یادمن باش"، "پلان آخر" و بازیچه به بازار موسیقی کرده و پیش از این 7 بار به همراهی گروه "کارو" و چند اجرا با حضور گروه "ترنم باران" داشته است. 

بلیت‌های کنسرت روز 13 اردیبهشت این خواننده هم اکنون در وب سایت ایران کنسرت و همچنین گیشه پردیس کوروش قابل خریداری است.