سرویس موسیقی هنرآنلاین: افشین سیاهپوش خواننده در گفت وگو با هنرآنلاین گفت: هم اکنون در تدارک و برنامه ریزی برای برگزاری کنسرت در تهران هستم و قرار است 30 مهرماه ساعت 21 در سالن اریکه ایرانیان به صحنه روم.

این خواننده در ادامه بیان کرد: من بعد از یک دهه سکوت تصمیم گرفتم دوباره کنسرت برگزار کنم که این کنسرت از تهران آغاز می‌شود و بعد از ایام محرم و صفر در شهرستان‌ها ادامه می‌یابد.

سیاهپوش افزود: همچنین تصمیم دارم بعد از برگزاری تور موسیقی در تهران و شهرستان ها در خارج از کشور به اجرای برنامه بپردازم.

افشین سیاهپوش با اشاره به اینکه کنسرتش یک شب خاص و به یاد ماندنی خواهد بود، تاکید کرد: در این کنسرت قطعات شاد هم اجرا می‌شود ولی بیشتر قطعات تم عاشقانه دارند.

این خواننده درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، گفت: در این کنسرت 13 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات "اعتراف"، "الکی"، "فقط بمون"، "مادر"، "دل دل" و.... است.

سیاهپوش درباره اعضا و نوازندگان این گروه خاطرنشان کرد: در این کنسرت به همراه سامان امامی، مجید کاشانیان، رضا معرف، فرزاد قماشچی و..... به صحنه می‌رویم.همچنین در این کنسرت از سازهای کلارینت و سازهای زهی استفاده می‌کنیم‌.

این خواننده درباره هدفش از برگزاری این کنسرت افزود: من 17 سال پیش وارد عرصه موسیقی و خوانندگی شدم ولی بعد از مدتی ترانه‌هایم مطرح شد و به همین دلیل بیشتر من را به عنوان ترانه سرا می‌شناسند در صورتی‌که من در ابتدا خواننده هستم و بعد به ترانه سرایی می‌پردازم به همین دلیل تصمیم گرفتم بعد از مدت‌ها سکوت دوباره به دیدار مخاطبان روم.

افشین سیاهپوش در ادامه از انتشار آلبوم جدیدش خبر داد و گفت: آلبوم جدیدم با عنوان "واسه دل خودم" بعد از ایام محرم و صفر و اوایل بهمن ماه سال جاری روانه بازار موسیقی می‌شود.