به گزارش هنرآنلاین،علیرضا طلیسچی از ضبط و انتشار موزیک‌ویدیوی کنسرتی قطعه «پاقدم» خبر داد. این خواننده در کنسرت خود قطعات «زندگی جونم»، «تو فکر می‌کنی کی‌ای»، «نفس کی بودی تو»، «ای داد بر من»، «دیوونه دوست داشتنی»، «به تو چه»، «لیلا»، «یه دریا نریم»، «دل به دل»، «قاف» و «سختگیر» را اجرا کرد.

«میخوام آتیش بزنم قلبمو هی به تو چه/ مثل تو بارش بیارم که چی عین تو شه …» با همصدایی تماشاگران خوانده شد.

او همچنین پیش از اجرای قطعه جدید و محبوب خود با نام «پاقدم» مخاطبانش را غافلگیر کرد و گفت: «می‌دانستید شما هم‌اکنون درحال شرکت کردن در موزیک ویدیوی کنسرتی «پاقدم» هستید؟ این افتخار را دارم که با حضور این چهره‌های زیبا موزیک ویدیوی این کار را ضبط و می‌خواهم از لحظه به لحظه صدای شما استفاده کنم.»

با توجه به اعلام ضبط موزیک ویدیوی کنسرتی قطعه «پاقدم» باید منتظر انتشار نسخه کنسرتی این قطعه بود.

طلیسچی پس از اجرای قطعه «پاقدم» با درخواست مخاطبانش بلافاصله به اجرای مجدد این قطعه پرداخت و سپس قطعات «آخرش قشنگه» و «ای دل غافل» به اجرا درآمدند.

محمد عارف (گیتار نایلون)، پارسا رفیع (گیتار الکتریک)، نیما اشکباری (گیتار بیس)، امیرحسین آزموده (پرکاشن)، ادوارد دانیال زاده (درامز) و مسیح منتظری (گیتار الکتریک) اعضای ارکستر علیرضا طلیسچی به رهبری امیر بهادر دهقان نوازنده کیبورد را تشکیل می‌دادند.

سیما تیرانداز، علیرضا نیکبخت واحدی و صابر خراسانی از جمله مهمان‌های این کنسرت بودند.

کنسرت علیرضا طلیسچی دوشنبه شب ۱۵ آبان ماه سال جاری در سالن رویال هال هتل اسپیناس پالاس برگزار شد. این کنسرت برای تاریخ ۲۲ آبان ماه نیز تمدید شد.