گروه مد و لباس هنرآنلاین: هجدهمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در محل دائمی نمایشگاه‌های تخصصی شهرداری تهران برپا شده و تا ۲۲ اسفندماه ادامه دارد.

بالغ بر ۲۶۰۰ بانوی سرپرست خانوار، ۱۱۶ نوع محصول از کسب‌وکار خود را در این نمایشگاه عرضه کرده‌اند که پوشاک، موضوع محوری آنها بوده و کالاهایی همچون محصولات چرمی، زیورآلات، صنایع‌دستی و دیگر تولیدات نیز در معرض فروش قرار دارند. گفته‌شده که قیمت محصولات عرضه‌شده 30 درصد کمتر از نرخ متداول بازار است.

تشکیل کمپین «کار تو خونمونه» از حواشی این رویداد بوده که به گفته مسئولان برپایی این نمایشگاه تاکنون بیش از هزار نفر با مراجعه به سایت صنایع و تولید ملی به این کمپین پیوسته‌اند و قرار است در راستای آموزش و ارتقاء سطح شغلی و همچنین مشاوره این افراد اقداماتی به انجام رسد.

پویش «کار تو خونمونه» مبتنی بر اشتغال و کسب‌وکار خانگی در شهرداری دنبال می‌شود و بانوان علاقه‌مند به ارتقاء سطح کیفی شغلی و شبکه‌سازی در زمینه کسب‌وکار خود می‌توانند به پایگاه زنان و تولید ملی به نشانی http://ZANANVATOLIDMELI.COM مراجعه و برای حضور در این پویش سراسری ثبت‌نام کنند.

همچنین از فردا پنجشنبه به مدت ۱۰ روز، نمایشگاه‌های بهاره پایتخت آغاز به کار و محصولات گوناگون از جمله پوشاک، کیف و کفش مورد نیاز مردم را برای سال نو عرضه می‌کنند.

نمایشگاه‌های بهاره امسال در پنج نقطه تهران شامل پارک ارم، مصلی امام خمینی (ره)، حکیمیه، بوستان ولایت و فرهنگسرای خاوران برپا می‌شوند.