گروه مد و لباس هنرآنلاین: نمایشگاه Fashion Style Russia از 14 تا 17 بهمن‌ماه به میزبانی مسکو برپا می‌شود. این نمایشگاه بین‌المللی شامل بخش‌های پوشاک با کاربردهای گوناگون از جمله البسه ورزشی، کیف و کفش، لوازم جانبی و خدمات حوزه مد است. این رویداد دو بار در سال برگزار می‌شود که با عنوان کلی هفته صنعت نساجی و سبک زندگی در روسیه شناخته می‌شود.

سبک زندگی و ملزومات آن، لباس برای خانه و اوقات فراغت، پوشاک ورزشی و اسپرت و همچنین لوام جانبی در صنعت مد و پوشاک ازجمله بخش‌های موضوعی این نمایشگاه هستند.

نمایشگاه دیگری با عنوان Gtex Textile Machine & Chemical Brand Expo از 21 تا 22 بهمن‌ماه به مدت دو روز در شهر کراچی کشور پاکستان برپا می‌شود که همه‌ساله به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین نمایشگاه‌ها در منطقه به شمار می‌رود که پس از سال‌ها تلاش‌ در فهرست رویدادهای بزرگ جهان در حوزه مد و نساجی قرار دارد و طیف وسیعی از برندهای معتبر بین‌المللی در آن مشارکت دارند. GTex یکی موفق‌ترین نمایشگاه‌ها در زمینه فناوری‎‎های مرتبط با صنعت فشن در منطقه است که نیاز طیف گسترده‌ای از فعالان این بخش در زمینه ماشین‌آلات نساجی، پوشاک، چاپ دیجیتال، انواع دوخت‌های سنتی و ماشینی، ابزار و مواد مورد نیاز در حوزه رنگرزی و لوازم جانبی را پوشش می‌دهد.

و اما اکسپو 2023 روسیه نیز روزهای 21 و 22 بهمن‌ با محوریت ماشین‌آلات تخصصی در صنایع نساجی و پوشاک برپا می‌شود و طیف وسیعی از فعالان در کسب‌وکارهای حوزه مد و لباس، مهمان این رویداد بین‌المللی خواهند بود.

این نمایشگاه بر نیاز طیف گسترده‌ای از فعالان در بازار و صنعت متمرکز است و در مهم‌ترین بخش‌ها به فرایند و مراحل تولید لباس، لوازم جانبی، کلاه، کفش، منسوجات خواهد پرداخت.

از جمله اهداف این نمایشگاه، ایجاد اتحاد میان شرکت‌های تولید منسوجات و پوشاک در جهان با همراهی خرده‌فروشان، برندها و دفاتر طراحی مد عنوان شده است.