گروه مد و لباس هنرآنلاین: کمیته برگزاری دوازدهمین کنفرانس ملی مهندسی نساجی ایران از کلیه پژوهشگران، صاحب‌نظران، متخصصان و علاقه‌مندان به رشته‌های مختلف مهندسی نساجی دعوت به عمل‌آورده تا مقالات خود را از طریق سامانه اینترنتیwww.intec12.ir به دبیرخانه کنفرانس ارسال کنند.

قرار است این رویداد از سوی دانشکده مهندسی نساجی دانشگاه یزد طی روزهای 19و 20 خردادماه، به‌صورت مجازی و باهدف گسترش دانش فنی از طریق ایجاد محیطی پویا جهت تبادل‌نظر علمی و فنی، ارائه آخرین یافته‌های پژوهشی و همچنین تلاش برای ارائه راه‌حلی جهت برطرف کردن مشکلات موجود در این صنعت برگزار شود.

قرار است هم‌زمان با برگزاری کنفرانس، کارگاه‌های آموزشی، نمایشگاه و میزگردهای تخصصی و مسابقات و چالش‌های علمی و صنعتی نیز با حضور صاحب‌نظران دانشگاهی و صنعتی و سازمان‌های مرتبط برگزار شود.

آشنایی با چاپ دیجیتال در صنعت نساجی، آشنایی با اصول تولید پایدار و برچسب‌گذاری سبز در صنعت نساجی، روش‌های شست و شوی فرش دستبافت صادراتی، کنترل رنگ و مبانی رنگ همانندی، تولید کالاهای نساجی ویژه با نانو تکمیل مس، کاربرد پردازش تصویر در مهندسی پوشاک، ریسندگی ، بافندگی و بی بافت ازجمله موضوعات کارگاه‌های آموزشی این کنفرانس هستند.