به گزارش خبرگزاری هنرآنلاین، کتاب «بهشتی در این حوالی» چهارمین دفتر از مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند» به قلم محمدعلی عباسی اقدم است که با هدف اشاعه و ترویج سبک زندگی و شیوه زیست علمای ربانی از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و منتشر می‌شود.

کتاب «بهشتی در این حوالی» سرکی کوتاه به زوایای پیدا و پنهان زندگی پر ماجرای آیت‌الله سید محمد حسینی بهشتی است. مردی که زندگی‌اش با کار دسته جمعی و تشکیلاتی گره خورده است. مرد خوش فکر و با درایتی که در طول عمر نسبتاً کوتاه خود بیش از 35 تشکل فرهنگی، آموزشی، تحقیقاتی و سیاسی را طراحی، راه اندازی، هدایت و مدیریت کرد و با راه اندازی حزب جمهوری اسلامی و مدیریت آن، فصل نوینی در تاریخ سیاسی کشور رقم زد.

«بهشتی در این حوالی» فرازها و پاره‌هایی از سبک زندگی دکتر بهشتی است. روایت تلاش‌ها و مجاهدت‌های مردی است که در عرصه دشوار و طاقت‌سوز تعلیم و تربیت کارنامه در خورتوجهی از خود به یادگار گذاشت. روایت رنج‌ها و سختی‌های فراوان ایشان در راه‌اندازی و مدیریت مدرسه «دین و دانش»، مدرسه علوی و مدرسه حقانی است.

«بهشتی در این حوالی» در سیزده فصل و 328 صفحه با قیمت 195هزار تومان از سوی دفتر نشر فرهنگ اسلامی چاپ و روانه بازار کتاب شده است.

محمدعلی عباسی اقدم، نویسنده مجموعه «قله‌ها به آسمان نزدیکترند»، این روزها سرگرم نگارش دفتر پنجم و ششم این مجموعه است که به ترتیب به سبک زندگی و سیره عملی آیت‌الله حاج آقا مجتبی تهرانی و آیت‌الله محی‌الدین مهدی الهی قمشه‌ای اختصاص دارد. گفتنی است پیش از این کتاب‌های «اقیانوس آرام»، «آن مرد بی نهایت» و «کرشمه ماه» به قلم این نویسنده چاپ و منتشر شده است.

 

1402072610483027028588164

منبع: تسنیم