به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، کتاب «شهید شیخ عباس شیرازی» به قلم عزت‌الله الوندی با هدف آشنایی بیشتر نسل جوان و نوجوان از زندگی فرمانده نوشته شده است.

این کتاب زندگی‌نامه داستانی فرمانده از تولد تا شهادت است. در قسمتی از کتاب آمده است: «شیخ عباس گفت: یکی دیگر از خاطرات مال ماه رمضان است. آمدند و گفتند تعطیل کنید این بساط سخنرانی را. گفتم کار من تبلیغ است. من غیر این کار دیگری ندارم. بعد از کلی چانه زنی گفتند تبلیغ کنید، اما بی سرو صدا و دردسر. حرف از شاه و خمینی و این جور موضوعات موقوف. تا شب بیست و سوم دندان روی جگر گذاشتم و اشاره ای به قیام پانزده خرداد و رهبری امام خمینی نکردم اما آن شب طاقتم تمام شد. جوش آوردم و از ظلم و ستم خاندان پهلوی حرف زدم. در مجلس غوغایی به پا شد...».    

مجموعه «چلچراغ» زندگی‌نامه مشاهیر و شخصیت‌های معاصر صد سال اخیر را شامل می‌شود، هدف از این مجموعه آشنا کردن نسل نوجوان و جوان با زندگی پر فروغ چهره‌های درخشان عصر حاضر است که با استفاده از راه و رسم آنان، در فراز و نشیب زندگی استوارتر گام بر می‌دارند.

کتاب «شهید شیخ عباس شیرازی» با قیمت ۱۳ هزار تومان در فروشگاه‌های  سراسر کشور و همچنین در فروشگاه اینترنتی انتشارات مدرسه enmabazar.ir  در دسترس مخاطبان قرار دارد.