گروه فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: محمود برآبادی نویسنده پیشکسوت کودک و نوجوان، با این توضیح که مجموعه داستان «سنجاب یادم رفت» را برای چاپ به انتشارات مدرسه سپرده به هنرآنلاین گفت: این مجموعه کودک حاوی سه داستان در مورد سنجابی فراموش‌کار است که تازه به مدرسه رفته و مدام همه چیز را فراموش می‌کند و تکیه کلامش (یادم رفت) است.

او با بیان این که در انتشارات مدرسه کتاب دیگری با عنوان «کامران میرزا» در دست چاپ دارد، افزود: این رمان نوجوان داستان فانتزی تاریخی دارد و در دوره قاجار رخ می‌دهد. دانش‌آموزی در موزه به دوره قاجار برمی‌گردد که همزمان با ترور ناصرالدین شاه و اتفاقاتی دیگر است.

برآبادی با این توضیح که کتاب مصور «پاهای گنده خرطوم دراز» نیز از سوی انتشارات شهر قلم نشر می‌یابد، ادامه داد: این داستان فانتزی کودک در مورد حیوانات، دوستی و فداکاری است. همچنین کتاب «عجایب‌نامه» محمدبن محمود همدانی نویسنده قرن ۶ هجری را بازنویسی کردم که در قالب مجموعه (داستان‌های کهن) توسط انتشارات سوره مهر منتشر می‌شود. حکایت‌هایی که به‌نظرم قابل استفاده بوده از این کتاب حجیم انتخاب و بازنویسی شده است.

برآبادی با بیان این که از مجموعه کتاب‌های «مرجع ترافیک» دو جلد در دست چاپ است، تصریح کرد: پیش از این دو کتاب با محوریت «مترو» و «ترافیک»  نشر یافتند و دو کتاب «اتوبوس تندرو» و «دوچرخه » مراحل چاپ را در انتشارات قدیانی طی می‌کنند. این متون به مهارت استفاده از وسایل نقیله اختصاص دارند و کتب علمی آموزشی محسوب می‌شوند و هر کدام حدود چهل صفحه هستند.

«اشتباه منیژه»، «امتحان بنفشه»، «مینا و عروسکش»، «آبنبات چوبی»، «فرفره کاغذی»، «کاسه چینی مادربزرگ»، «کیف احمد»، «شوخی»، «دوچرخه سواری در خیابان»، «بازی خطرناک»، «داستان تاریخی»، «پدربزرگ ستاره»، «آبگیر و مرغابی‌ها»، «حماسه کوچی»، «سیل»، «هزارپا»، «داستان گل سرخ»، «آن کس که حقیقت را می‌داند»، «علاالدین و چراغ جادو (بازنویسی)، «قائم مقام فراهانی (زندگی‌نامه)»، «ابن سینا (زندگی‌نامه)، «لبخند با بزرگان»، «کارمند نمونه»، «عبدالرحمن جامی (زندگی‌نامه)»، «حکایت‌های شیرین از گنجینه ادب پارسی»، «امیراسماعیل سامانی»، «افسانه‌های مردم ایران»، «سرداران نامی ایران» (۵ جلد)، «عاقبت لوطی صالح»، «بهاری دیگر»، «آتش زیرخاکستر» و «بالایی‌ها و پایینی‌ها» عناوین برخی از آثار این نویسنده هستند.