به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، چهارمین جلد از مجموعه «حلقه داستان مدرسه» با عنوان «بازی کثیف و چند داستان دیگر» شامل ۱۰ داستان‌ کوتاه از نویسندگان کودک و نوجوان از جمله جمال اکرمی، بدری مشهدی، سولماز خواجه‌وند، نیلوفر نیک بنیاد، مریم کوچکی و... در روزهای پایانی سال ۹۹ منتشر و روانه بازار نشر شد.

در این مجموعه سه داستان از ایتالو کالوینو، موریس گلیتسمن و شرمن الکسی به ترتیب با ترجمه مجید عمیق، فریده خرمی، شیدا میرزایی هم منتشر شده است. در نیمه نخست سال ۹۶ با هدف احیای نوع ادبی داستان کوتاه برای نوجوانان و تشویق نویسندگان به خلق داستان‌های کوتاه مجموعه جلساتی با عنوان «حلقه داستان مدرسه»  شکل گرفت و تاکنون بیش از ۱۵۰ نویسنده در آن شرکت داشته‌اند.

در هر یک از جلسات که دو نوبت در ماه روزهای چهارشنبه برگزار می‌شود، داستان‌های خلق شده توسط نویسندگان خوانده شده و توسط دیگر اعضا نقد می­‌شود. در پایان هر دوره نیز آثار برگزیده برای انتشار در مجموعه کتاب‌های «حلقه داستان مدرسه» منتشر می­‌شوند. با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ جلسات «حلقه داستان مدرسه» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

کتاب «بازی کثیف و چند داستان دیگر» در ۹۵ صفحه رنگی در فروشگاه‌های سراسر کشور و همچنین در فروشگاه مجازی انتشارات مدرسه با آدرس www.enmabazar.ir  در دسترس مخاطبان قرار دارد.