به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی انتشارات مدرسه، در سلسله مسابقات کتابخوانی، این بار انتشارات مدرسه بر مبنای محتوای دو کتاب "جادوی دژ" و " تلنگر" برای گروه سنی نوجوان و بزرگسال مسابقه برگزار می‌کند و برای برگزیدگان جایزه نقدی درنظر گرفته است.   

"جادوی دژ" نوشته جعفر توزنده‌جانی، روایت داستانی از زندگی میرمهنا، دزد دریایی معروف در زمان کریم خان زند است که وارد مبارزه با هلندی‌ها شد. "تلنگر" نوشته حمید گروگان نگاهی به سبک‌های جاری زندگی در جامعه دارد.   

علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند نسخه کاغذی کتاب "جادوی دژ" و " تلنگر" را به همراه کد شرکت در مسابقه از فروشگاه‌های انتشارات مدرسه و همچنین فروشگاه مجازی آن به آدرس enmabazar.ir تهیه کنند.

علاوه بر این نسخه الکترونیک و صوتی این کتاب‌ها در اپلیکیشن بوفه و فیدیبو موجود است. زمان مسابقه 12 بهمن ماه تا 20 اسفند ماه 1399 است. همچنین با پایان مسابقه، در روز 21 اسفند ماه سال جاری همزمان با روز مبعث رسول اکرم (ص) برگزیدگان انتخاب و جوایز نفیسی براساس کسب امتیاز و به قید قرعه به آنها اهدا می‌شود.

برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی به‌عنوان یک راهبرد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در انتشارات مدرسه مطرح است.  پیشتر مسابقه‌ای بر اساس کتاب"ماه در آب" به مناسبت سوگواری سالار شهیدان  و مسابقه‌ای دیگر بر اساس محتوای کتاب"امام خمینی" به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

سومین مسابقه کتابخوانی انتشارات مدرسه از 12 بهمن ماه تا 20 اسفند ماه برگزارمی‌شود.