سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین: انتشارات مهرگان خرد، کتاب "پشت درهای بسته" (Behind Closed Doors) نوشته بی.ای. پاریس، نویسنده بریتانیایی را روانه بازار کتاب کرد. این کتاب را ارغوان اشتری ترجمه کرده است.

"پشت درهای بسته" نخستین کتاب پاریس 59 ساله است که در انگلستان بزرگ شده، اما بیشتر عمر خود را در فرانسه گذرانده است. کتاب او در سال 2016 در آمریکا توسط انتشارات سنت مارتینز و در بریتانیا از سوی انتشارات میرا پابلیشینگ هاوس منتشر شد. "پشت درهای بسته" در بریتانیا در هفته نخست انتشار بیش از 100 هزار نسخه فروخت و بعدها در بیش از 35 کشور منتشر شد. این کتاب همچنین چند هفته در فهرست پرفروش‌های نیویورک تایمز بود و تا آوریل 2017 بیش از 500 هزار نسخه در آمریکا و بیش از 800 هزار نسخه در بریتانیا فروش داشت.

"پشت درهای بسته" داستان انتخاب‌های ماست، اشتباهات ما. بی.ای. پاریس در نخستین تجربه نویسندگی، یک ماجرای جنایی و روان‌شناسانه را سرراست و شسته‌و‌رفته تعریف می‌کند، اما قصه‌گویی جذاب است. ترس و تعلیق ماجرا گریبانتان را می‌گیرد و رهایتان نمی‌کند.. حسن داستان قهرمان همدلی‌برانگیز آن "گریس" است.

"پشت درهای بسته" داستان زوایای پنهان روح انسانی و پلیدی است. با گریس می‌خندید و همراهش ترس را در رگ‌هایتان احساس می‌کنید. و در نهایت با خودتان می‌گوید پشت تمام درهای بسته دنیا داستان و رازی برای روایت هست.

پشت درهای بسته

در بخش‌هایی از کتاب می‌خوانید: "آن روز در پارک تنها زنی نبودم که توجه‌ام به جک جلب شد. با این حال محتاط‌ترینشان بودم. بعضی‌ها مخصوصاً زنان جوان راحت به جک لبخند می‌زنند تا توجهش را جلب کنند؛ دختران نوجوان نخودی می‌خندیدند و دستانشان را جلوی دهانشان گرفته و هیجان‌زده پچ‌پچ می‌کردند که او باید یک ستاره سینما باشد. خانم‌های مسن‌تر تحسین‌کنان به او می‌نگریستند، خیلی به ندرت مردی قدم‌زنان از کنارشان می‌گذشت که از نظر آن‌ها خواستنی باشد. حتی مردان هم جک را نگاه می‌کردند وقتی از دل پارک عبور می‌کرد یک بی‌قیدی شکوهمندانه در او وجود داشت که نمی‌شد ازش چشم پوشید. تنها کسی که بی‌اعتنا به جک باقی ماند؛ مایلی بود.".

کتاب"پشت درهای بسته" نوشته بی.ای.پاریس به فیلم نیز تبدیل می‌شود. این تریلر خانوادگی را را ملیسا لاندن هیلفرس اقتباس می‌کند. کمپانی‌های "وایلد بانچ"، "شدوفاکس پروداکشنز" و "استون ویلیج" اقتباس سینمایی کتاب را تهیه خواهند کرد که مضمون یک زندگی مشترک بی‌نقص است که به ناکجاآباد می‌رسد.