به گزارش هنرآنلاین، فلاح‌فر که با مستند «ردی از یک مرد» در شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت حضور داشت، درباره واکنش‌ها به این فیلم گفت: مخاطب سینماحقیقت خاص است و از میان جماعتی که به سینمای ایران علاقه‌مندند یا فیلم مستند می‌بینند، بخشی در این جشنواره به تماشای آثار می‌نشینند. بخشی که نخبه‌گرا و سخت‌پسند هستند، برای من مواجهه و هم‌کلامی با این گروه همواره دلنشین بوده است.

این کارگردان ادامه داد: امسال جشنواره برای من جذابیت ویژه داشت. در دو سانس فیلمم روی پرده رفت و فرصت هم کلامی و نقد و بررسی پیش آمد که مغتنم و دوست داشتنی بود. پس از دوره کرونا، و برگزاری آنلاین جشنواره، دیدن مستندها روی پرده اتفاقی مبارک بود.

فلاح‌فر درباره اکران «ردی از یک مرد» گفت: فیلمم در ایام سالگرد شهادت سردار سلیمانی، در 60 سالن سینما روی پرده رفت. استقبال قابل توجه بود و 5 سانس فوق‌العاده برای فیلم تشکیل شد. می‌شود گفت در یک بازه زمانی دو سه روزه، حدود 9 هزار نفر این مستند را دیدند. این استقبال، برایم خوشایند و دلنشین بود، امیدوارم فیلم در نمایش تلویزیونی هم مورد توجه قرار بگیرد.

این مستندساز درباره فیلم تازه‌اش گفت: در سال‌های اخیر، بیشتر در حوزه مقاومت کار کرده‌ام، اصرار دارم فیلم تازه‌ام شبیه به دیگر آثارم نباشد. ممکن است در موضوع شباهت‌هایی در کار باشد، اما مطمئن باشید با اثری تازه روبرو خواهید بود. مستند تازه‌ام به زودی کلید خواهد خورد.