به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی جشنواره، دبیرخانه جشنواره «امید» مهلت ارسال آثار به بخش ملی یازدهمین دوره از جشنواره را به دلیل درخواست‌های فیلمسازان و عکاسان دانشجو تا ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ تمدید کرد. این تمدید صرفاً ویژه بخش ملی جشنواره بوده و مهلت ارسال آثار بخش بین الملل جشنواره تمدید نشده است.

محورهای موضوعی این دوره از جشنواره علاوه بر موضوع آزاد، شامل «آسیب‌های اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد»، «گردشگری و توسعه پایدار» و «تهران؛ پایتخت ایران» می‌شود. طبق فراخوان دوره یازدهم جشنواره «امید «؛ فیلم کوتاه، عکس، فیلمنامه و عکس فیلم از بخش‌های مسابقه رقابتی این جشنواره اعلام شده‌اند.

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی «امید»، پیش از تا ۳۰ بهمن جاری اعلام شده بود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در جشنواره به سایت این رویداد مراجعه کنند.

یازدهمین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه و عکس دانشجویی «امید» به همت معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با مشارکت ستاد مبارزه با مواد مخدر و به دبیری مسعود مکاری در اردیبهشت ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.