گروه سینمایی هنرآنلاین: مدیران تلویزیون برای نخستین بار آمار مخاطبان قسمت‌های پایانی «پایتخت ۶» را اعلام کردند؛ بیش از ۸۱ درصد بیننده و نزدیک ۷۶ درصد رضایت. این در حالی است که «نون خ ۳» با فقط یک درصد بیننده بیشتر پرمخاطب‌ترین سریال نوروز ۱۴۰۰ بود و دیگر مجموعه‌های نوروزی با فاصله پس از این سریال قرار گرفتند.

«پایتخت ۶» در هفته اول پخش در نوروز ۹۹ از شبکه یک حدود ۷۵ درصد بیننده داشت و ۹۰ درصد هم از محتوا و مضمون داستان آن ابراز رضایت کرده بودند. با وجود انتقادهایی که از داستان و ماجراهای قسمت‌های پایانی فصل ششم «پایتخت» شد، آمار مخاطبان این دو قسمت بیش از ۱۵ قسمت اول تماشاگر جذب کرد و البته با کاهش ۱۴ درصدی رضایت همراه شد.

پس از پایان پخش «نون خ ۳» و دو قسمت پشت صحنه سریال سعید آقاخانی، قسمت‌های ۱۶ و ۱۷ «پایتخت ۶» امروز و فردا چهارشنبه و پنجشنبه ۱۸ و ۱۹ فروردین ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک می‌رود. زمان دو قسمت پایانی فصل ششم سریال سیروس مقدم حدود ۷۵ تا ۸۰ دقیقه است و همان گروه بازیگران آشنا و قدیمی (جز شخصیت‌های سارا و نیکا، بهبود و باباپنجعلی) در این قسمت‌ها ایفای نقش کرده‌اند.

«پایتخت ۶» در حالی به پایان رسید که مقدم پیش‌تر از تولید فصل هفتم آن برای ماه رمضان امسال خبر داده بود؛ پروژه‌ای که قطعا عملیاتی و اجرایی نشده است. با این حال، پایان‌بندی فصل ششم «پایتخت» با حضور یک بازیگر آشنا (نیکی مظفری) و برخورد او با ارسطو (احمد مهرانفر) به گونه‌ای رقم خورد که راه را برای ادامه یافتن سریال در سال‌های آینده هموار کند.