گروه سینمایی هنرآنلاین: برخی رسانه‌ها امروز از پیدا شدن پیکر بی‌جان آزاده نامداری در منزل مسکونی‌اش در محدوده سعادت‌آباد در غرب تهران خبر دادند. هنوز دلایل و علت اصلی مرگ مجری پیشین تلویزیون مشخص و اعلام نشده است.

نامداری نهم آذرماه ۶۳ در شهرستان سنقر کرمانشاه به دنیا آمد و با اجرای برنامه‌های جوانانه و نوجوانانه در تلویزیون به شهرت رسید. اوایل دهه ۹۰ کمتر از یک سال با فرزاد حسنی زندگی مشترک داشت و سیدحسن خمینی خطبه عقد آنها را خواند اما زندگی این دو مجری جوان تلویزیون به شکلی عجیب پایان یافت.

انتشار عکس‌های بدون حجاب او در یک سفر خارجی همراه همسر و فرزند بسیار جنجالی شد و به حضور او در رسانه‌های رسمی ایران پایان داد. نامداری در سال‌های اخیر بیشتر در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعال بود و حضور پررنگ در انظار عمومی نداشت.

مجتبی خالدی، سخنگوی اورژانس تهران در گفتگو با صبا با تایید خبر مرگ نامداری گفت: خانواده ایشان دو روز بود از دخترشان بی‌خبر بودند. تا اینکه امروز هفتم فروردین ساعت ۱۸ و ۳۸ دقیقه مادرش به منزل او در یکی از برج‌های سعادت آباد می‌رود و با دیدن تن بی‌جانش با اورژانس تماس می‌گیرد. در حال حاضر جسد در اختیار مراجع قضایی است تا علت مرگ مشخص شود.