سرویس سینمایی هنرآنلاین:  فیلم کوتاه "مرد جعبه‌ای" به نویسندگی و کارگردانی منوچهر تیمورزاده و تهیه کنندگی علیرضا برازنده در جشنواره الوار معروف به دروازه ببر به مرحله نهایی راه یافت.

این جشنواره با داشتن کاخ‌های سلطنتی و میراث جهانی، یکی از جاذبه‌های مهم گردشگری در ایالت راجستان، غرب هند است.

 فیلم "مرد جعبه‌ای" پیش از این  نیز به مرحله نهایی  فستیوال فیلم آمریکا راه یافته  و همچنین در جشنواره لیفت اف انگلیس نیز به عنوان اثر برتر انتخاب شده است.

تارا اوتادی، بهزاد خلج، حمید رضا عباسی، دارا حیدریان، حسین نور جهانی در این فیلم کوتاه ایفای نقش می‌کنند.

"مرد جعبه‌ای" روایتگر زندگی گزارشگر میانسالی است که برای رسیدن به موفقیت در حال ساخت فیلمی از زندگی نوجوانی است که داخل جعبه چوبی زندگی می‌کند و بر خلاف خواسته مادرش بیرون نمی‌آید. اما گزارشگر بعد از نزدیک شدن به دنیای نوجوان شگفت زده شده و مجذوب دنیای نوجوان و زندگی جعبه‌ای می‌شود.

عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده و کارگردان: منوچهر تیمورزاده،مشاورکارگردان: تارا اوتادی، مدیر فیلمبرداری: محمد عزت خواه،تدوین: سارا آهنی، مدیر تولید و برنامه‌ریزی: رضا رضایی جعفری، طراح صحنه و لباس: بابک تحویلی، چهره‌پردازی: رضا عرب، صداگذاری و میکس:پرویز ابنار،صدابردار: محمود کاشانی،موسیقی: کیا مهراط، تیزر: خلیل عباسی، مدیر تدارکات حمزه کسایی، طراح پوستر: علیرضا پیربند، پخش بین المللی فیلم: مریم پیربند،تهیه کننده: علیرضا برازنده