به گزارش  هنرآنلاین، نمایش «چخفته» دور دوم اجراهای خود را با حضور اکبر زنجانپور، هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز کرد.

گروه نمایش «چخفته» در پایان این اجرا ضمن پخش صدای تعدادی از دیالوگ‌های اکبر زنجانپور در نقش‌های ماندگار و متفاوتی که تاکنون در ذهن‌ مخاطبان به یادگار گذاشته است، از سال‌ها تلاش این هنرمند پیشگام در عرصه‌های مختلف بازیگری و کارگردانی سینما، تئاتر و تلویزیون تقدیر کرد.

همچنین اکبر زنجانپور پس از تماشای این نمایش با اشاره به فعالیت بازیگران روی صحنه تئاتر گفت: «همه ما بازیگران که روی صحنه می‌رویم، می‌دانیم که قرار است مانند دونده ها، چوب امدادی به دست دیگران بدهیم.»

زنجانپور1

این هنرمند ضمن ابراز خشنودی از تماشای این اثر نمایشی از کارگردان، بازیگران و عوامل اجرایی «چخفته» تشکر کرد.

«چخفته» به نویسندگی فرزانه محمدحسین و تهیه‌کنندگی رضا ناجی‌پور با طراحی و کارگردانی اشکان پیر دل زنده نمایشی است برگرفته از نمایشنامه‌ها و داستان های کوتاه آنتوان چخوف با نگاهی کاملا مستقل.

در خلاصه داستان این نمایش آمده است: «میگن موقع مرگ همه‌ی خاطرات داشته و نداشتت مث یه خواب چند ثانیه‌ای میاد جلوی چشمات.»

رومینا فرمانی، فرزانه محمدحسین، یگانه منصوری، سارا زارعی، امیرحسین فروتن، سارا عزیزی، کیارش زرین، سیاوش کریما، محمدعلی الحمد و محمدعلی براتی بازیگران این نمایش هستند.

علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را که از 23 تیرماه به مدت محدود ساعت 20:15 دقیقه در تالار سایه 

مجموعه تئاتر شهر روی صحنه است از سایت تیوال خریداری کنند.