به گزارش هنرآنلاین، نمایش کمدی «بی صورت فلکی» به کارگردانی مریم باقری شامگاه روز دوشنبه هشتم خرداد ماه با حضور رضا بابک (بازیگر قدیمی تئاتر، سینما وتلویزیون)، اکرم محمدی (بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما )، ناصرآویژه ( بازیگر وکارگردان تئاتر)، امیرمشهدی عباس ( کارگردان تئاتر)، مسعود رحیم پور ( بازیگرتئاتر ) و سید محمد جواد طاهری (رئیس مجموعه تئاتر شهر) اجرای خود را در حضور قابل توجه تماشاگران آغاز کرد.

رضا بابک پیش ازآغاز اجرای نمایش ضمن قدردانی از دست اندرکاران گروه اجرایی نمایش «بی صورت فلکی» گفت: بسیار خوشحالم که در اولین اجرای این نمایش شاهد حضور پرشور شما مخاطبان فهیم و شریف تئاتر در تالار چهارسو مجموعه تئاترشهر هستم. این نشان دهنده قدرت و تاثیر هنرتئاتر به عنوان یک ابزار قدرتمند فرهنگی است که می تواند چنین تماشاگران گرانمایه ای را به این مجموعه بکشاند.

بابک1

وی افزود: همه ما می دانیم تئاتر، هنری قدرتمند و تاثیرگذار است که همه کشورهای پیشرفته از این هنر بهترین استفاده را می کنند. ما همه باید به این نکته واقف باشیم که تماشای تئاتریکی از مهم ترین ملزوماتی است که می توانیم در جامعه امروزمان از آن بهره مند باشیم و این باعث خوشحالی است که اکنون شاهد به صحنه رفتن نمایشی هستم که یک گروه جوان ترکیب اصلی را تشکیل می دهند و امشب می توانم شاهد هنرنمایی آنها روی صحنه باشم.  شرایطی که همه می دانیم به صحنه  بردن یک اثر نمایشی در آن  با توجه به شرایط اقتصادی این روزها چقدر سخت و دشوار است.

اکرم محمدی نیز با تشکر از گروه اجرایی نمایش «بی صورت فلکی» بیان کرد: به اعتقاد من همه شما عزیزانی که به عنوان تماشاگر در تالار چهارسو حضور پیدا کردید، عضوی از خانواده شریف تئاتر این سرزمین هستید که با حضور صمیمی و پرمهرتان این چنین گرمابخش سالن های تئاتری هستید و من حتم دارم گروه های اجرایی نیز با تمام وجود برای به صحنه رفتن آثارشان تلاش فراوانی انجام می دهند.

این بازیگر ادامه داد: تئاتربخشی از تاریخ و فرهنگ این سرزمین است. بنابراین من از همه شما می خواهم به عنوان یک تماشاگر هرکدام صدای بلندی برای تبلیغ این هنر شریف در جامعه باشید. اگر هرکدام از شما بتواند از یک کارخوب نمایشی حمایت کند ، قطعا می توان به گسترش و تعمیم هنر نمایش در میان طیف گسترده تری از مردم امیدوار بود. همان گونه که امشب در اولین اجرای نمایش «بی صورت فلکی» کار شایسته ای انجام دادید و استقبال شما نشان داد که باید منتظر یک نمایش خوب بود.

براساس این گزارش مریم باقری کارگردان نمایش «بی صورت فلکی» هم طی صحبت های توضیحاتی را درباره به صحنه بردن این اثر نمایشی در تالار چهارسو تئاتر شهر ارائه داد و از حضور پرتعداد مخاطبان در اولین اجرای نمایش قدردانی کرد.

نمایش کمدی «بی صورت فلکی»به نویسندگی نیاز اسماعیل پور و کارگردانی مریم باقری هر روز غیر از شنبه ها ساعت 20:15 با مدت زمان 75 دقیقه و قیمت بلیت 110 هزار تومان در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می رود.

«بی صورت فلکی» نمایشی کمدی است که فضای روایی آن، در یک دادگاه فرضی و قصه آدم‌هایی می گذرد که برای فرار از ناکامی ها و سرخوردگی های خود به عمل های زیبایی پناه برده اند.

(به ترتیب حروف الفبا ) وحید آقاپور، الهه پورجمشید، نادیا فرجی، بهداد قادری، آیلار نوشهری، شهناز نوروزی با همراهی امیر غفار منش بازیگران این اثر نمایشی هستند.

 محمد امین سبز علی، یاسمن عطااللهی، علیرضا مصلحی، ارشیا نصیرنیا، محبوبه نورداد و محمد سعوه نیز دیگر هنرمندانی هستند که در این نمایش به عنوان بازیگر حضور دارند.

مهران احسانیان تهیه کننده، حسین عابدین و سمیراکریمی مجریان طرح، حسین عابدین طراح صحنه، پریا الماسی طراح لباس، علیرضا دربانی طراح پوستر، محمود سالاریه آهنگساز، رضا خضرایی طراح نور،  صحرا صدری طراح گریم، علی یوسفی برتامه ریز، دانیال حسن نیا دستیار کارگردان، محمد سعوه مدیر صحنه، پارسا زارع ، محمد حسین زاده و محمد وقاری دستیاران صحنه، حجت بابایی گریم، هستی حسینی و محمدرضا رمضانی دستیاران گریم، حسین عابدین ساخت تیزر، الناز غفاری روابط عمومی، شیرین جهان زاده عکاس، شهاب تهرانی فیلمبردار نیز دیگر عوامل اجرایی نمایش «بی صورت فلکی» را تشکیل می دهند.

عکس: رضا معطریان