گروه هنرهای تجسمی «هنرآنلاین»: به گزارش روابط عمومی موزه هنرهای دینی امام علی (ع) رویداد« پرواز اندیشه و پویایی نماها در انیمیشن و موشن‌گرافیکس» برگزار می‌شود.

این رویداد با حضور هنرمندان، طراحان گرافیک و علاقه‌مندان به این رشته هنری جمعه 22 دی  ساعت 15 در موزه جهانی امام علی(ع) با همکاری مؤسسه فرهنگی هنری ایده و حمایت انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران برگزار می شود و فرصتی است برای ارتقای دانش و تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردها و فناوری‌های به کار رفته در صنعت موشن گرافیکس و انیمیشن.

برای سایت

در این نشست با تأکید بر اهمیت تاثیر تصویر در انتقال مفاهیم و ایده‌ها؛ راه‌های خلاقانه استفاده از تکنیک‌های موشن گرافیکس در جهت ایجاد تبلیغات موثر و آموزش، بحث و بررسی می شود.

سخنرانان اساتید کیارش زندی، فرخ یکدانه،بابک نکویی، جمال رحمتی  با بیان شیوه‌های به کار بردن افکت‌ها و انیمیشن‌های دیجیتال... و انتقال تجربه‌‌های ذی‌قیمت در  این رویداد  امید است دستاوردی مهم برای مخاطبان به وجود بیاورند.

مهارت‌هایی که طی این دوره به شرکت کنندگان معرفی می‌شود در نهایت آنها را ترغیب خواهد کرد که بتوانند هم به صورت حرفه‌ای و هم به‌صورت مستقل و آزاد با مؤسسه‌های طراحی، شرکت‌های ساخت بازی‌های رایانه‌ای و آژانس‌های تبلیغاتی همکاری نمایند.

محسن سلیمانی رئیس موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع) خاطر نشان کرد که استادان مطرح این رشته‌های هنری که در این رویداد حضور دارند، به صورت تعاملی به گفتگو با مخاطبان می‌پردازند. همچنین این مرکز تلاش دارد تا با برگزاری نشست‌ها ، همایش‌ها و رویدادهای مشابه با مشارکت مؤسسه‌ها ، سازمان‌ها‌ وسایر مراکز در این حوزه موثر باشد.

موزه جهانی هنرهای دینی امام علی (ع)  علاوه بر معرفی آثار فاخر و تاریخی در آگاهی بخشی ارزش‌های دینی و مذهبی مخاطبان خود با ایجاد فضاهای هنری و نمایشگاه‌های مقطعی،دوره‌ای و ثابت توانسته  جلوه ای از تاریخ، اتفاقات و زندگی شخصیت‌های مهم را  به نمایش بگذارد.

علاقه مندان می توانند جهت حضور در این نشست به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بلوار میرداماد، بلوار اسفندیار، پلاک 35، موزه هنرهای دینی امام علی مراجعه و برای اطلاعات بیشتر به شماره 22024848 تماس حاصل نمایند.