گروه تجسمی هنرآنلاین: بیپل (مایک وینکلمن) یک هنرمند آمریکایی است که در سال ۱۹۸۱ متولد شد. آثار او در حال حاضر در موزه هنر‌های معاصر Castello di Rivoli در تورین به نمایش گذاشته می‌شود. گالری‌ها و موزه‌های متعددی مانند موزه هنر‌های معاصر کاستلو دی ریوولی، آثار بیپل را قبلاً نمایش داده‌اند. آثار او چندین بار در حراجی‌ها عرضه شده است و قیمت آن‌ها از ۵۰۰۰۰ دلار تا ۶۹۳۴۶۲۵۰ دلار متغیر است. سال ۲۰۲۱، این هنرمند در حراج کریسیتی رکورد قیمت ۶۹۳۴۶۲۵۰ دلار را برای اثر «هر روز: ۵۰۰۰ روز اول» به دست آورد.

Beeple

XCOPY یک هنرمند بریتانیایی با هویت نامشخص است که در سال ۱۹۸۱ به دنیا آمده است. آثار او در حال حاضر در مرکز هنری Zuzeum در ریگا در حال نمایش است. آثار XCOPY چندین بار در حراجی عرضه شده است، با قیمت‌هایی از ۲۰۰۳۱۲ دلار تا ۶۳۰۰۰۰ دلار. از سال ۲۰۲۱، رکورد قیمت این هنرمند در حراجی ۶۳۰۰۰۰ دلار برای اثری به نام "Departed" است که در سال ۲۰۲۲ در ساتبی نیویورک فروخته شد.

NGMI-XCOPY

تایلر هابز یک هنرمند آمریکایی است و گالری‌ها و موزه‌های متعددی مانند Unit London آثار هابز را در گذشته به نمایش گذاشته‌اند. آثار او چندین بار در حراجی عرضه شده است و قیمت آن‌ها از ۳۲۷۶۰۰ تا ۳۶۰۳۸۶ دلار متغیر است. از سال ۲۰۲۲، رکورد قیمت برای این هنرمند ۳۶۰۳۸۶ دلار برای "Fidenza #61" است که در حراج فیلیپس لندن فروخته شد.

Fidenza

آثار دیمیتری چرنیاک چندین بار در حراجی عرضه شده است. در میان آثار فروخته شده این هنرمند می‌توان به "تفاوت بین ظرافت‌ها و پیوند‌های ظریف" اشاره کرد که در سال ۲۰۲۲ در ساتبی نیویورک ۸۸۲۰۰۰ دلار به فروش رسید.

The-difference-between-the-subtleties-and-the-subtle-ties

مجموعه Hackatao که توسط Nadia Squarci و Sergio Scalet خلق شده‌اند، چندین بار در حراجی با قیمت‌های ۱۷۶ دلار تا ۹۲۷۴۹۹ دلار عرضه شده‌اند. رکورد قیمت این هنرمند، سال ۲۰۲۱ در حراج ساتبی لندن ۹۲۷۴۹۹ دلار برای اثری به نام "Imago، 2k2 a. C" بود.

Hackatao